Safari daar of hier regelen

• Annemarie

Hallo, wij zijn net terug 28 dagen Tanzania. We hebben de tickets apart geboekt en de rest bij Afroriginal http://www.afroriginaltours.com/ Het contact was met Desiree de ridder, een Nederlandse die daar woont zeer goed. We hebben onze wensen kenbaar gemaakt en die heeft ze perfect ingevult met surgestie's. We zijn met kinderen van 9-12-15 geweest en zijn de eerste 4 dagen in Arusha Out-Post geslapen. daarna 11 dgn safari daarna Zanzibar.

Wij vinden Desiree zeer betrouwbaar en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed een echte aanrader met zeer goede chauffeurs die goed Engels spreken en veel weten te vertelen. Als ik jullie was zou ik zeer zeker een offerte aanvragen bij hun. Veel plezier met het plannen en geniet

• Cora den Ouden

Beste Patrick,

Wij zitten ook te twijfelen om daar gewoon de safari te regelen, met daar bedoel ik in Arusha. De bedoeling is om op Nairobi te vliegen en met de shuttlebus naar Arusha te gaan. Wij gaan wel in het hoogseizoen, 14 augustus 2011. Als wij een hotel in Arusha boeken voor 2 nachten en de accommodatie in Zanzibar lukt het ons dan om ter plekke een 10/12 daagse safari daar te boeken. En heb je tips voor ons waar wij dan moeten zijn?

Ik (wij) zijn heel benieuwd.

Met vriendelijke groet,

Cora den Ouden-Holtman

• Harry en Mieke

Hallo Annemarie

Had je vanuit NL alles geregeld met Afroriginal betreft jullie vakantie? Is dat zo betrouwbaar dat je vooruit al een bedrag betaald??

Ik was de naam al eerder tegengekomen en lees alleen maar positieve dingen. Ook hadden wij hun dierenfilmpje op Youtube al gezien en waren eigenlijk al verkocht!

Bedankt voor je info over deze safari aanbieder.

Mieke en Harry

• Froukje

Wij hebben onze vakantie volledig vanuit Nederland geregeld met Afroriginal en ook de aanbetaling gedaan. Omdat ze geen SGR-garantie kennen zoals bij Nederlandse reisbureau's hebben we wel goed geïnformeerd bij hun waar de risico's liggen want ook wij vonden het spannend om het geld over te maken. Reis is verder perfect verlopen en de organisatie is volledig betrouwbaar.

Groet,

Froukje

• Britt

Patrick je kent het land duidelijk goed naarmate je er zoveel tijd hebt doorgebracht.

Daarom een vraag,

Wij willen in juli met 4 personen een safari maken in Tanzania (aansluitend Zanzibar/strand) en twijfelen erg over het hier of daar regelen.

je moet dus een dag uitrekenen voor het regelen van je safari?

we willen wel een volle week op safari en iets van 2 a 3 dagen strand.

we hebben verschillende offertes laten maken, nu komen we ongeveer op een bedrag van ongeveer 2500 pp uit inclusief vlucht.

is dit afklopperij in vergelijkng met watje lokaal (gemakkelijk) kunt regelen?

tot slot, wat zou een beklimming van de Kilimanjaro kosten voor 1 pers als je dat lokaal regelt?

alvast bedankt voor je reactie!

• e.royackers1@chello.nl

Hallo Patrick,

kan ik jouw email ontvangen of met jou in contact komen? Wij overwegen om een safari zelfstandig te regelen en graag had ik jouw tips.

Gr,

Jack

e.royackers1@chello.nl