Ben absoluut tegen het maken van reclame op dit forum maar daar er meerdere mensen gebruik maken hiervan wil ik je toch enkele tips geven met bijbehorende bedragen,Ben zelf gedurende de laatste 9 jaar in Tanzania te vinden,dwz woon de helft van het jaar daar en de andere helft in Nederland.Heb hierdoor vele goede contacten opgebouwd met name in de reisbranche.Jouw vraag hier of daar regelen is voor mij makkelijk te beantwoorden.Daar regelen.Een voorbeeld:Je 5 daagse safari met acht personen,inclusief eten en drinken,overnachtingen,park fees en transport kan ter plaatse voor 800$ pp worden gerealiseerd.Je gaat in deze vijf dagen naar Arusha National Park,Lake Manyara,Olduvai Gorge,Ngorongoro National Park en de Serengetti.Dus met de hedendaagse koers ongeveer 625-650 euro per persoon,ter plaatse te voldoen,dag van vertrek.
Je hebt 14 dagen de tijd dus nog voldoende tijd om er eventueel een trip naar Zanzibar aan vast te plakken of om The Southern Circuit te bezichtigen.
Enkele voorbeelden:
Dagtrip Zanzibar:Vertrek vanaf Dar es Salaam per vliegtuig naar Stonetown,citytour en lunch:135 euro per persoon.
Twee daagse trip naar Zanzibar:Vertrek vanaf Dar es Salaam per vliegtuig naar Stonetown,citytour,overnachting in Mtoni Marine,relaxing op het strand of bij het hotelzwembad alle transfers inbegrepen:199 euro pp.
Selous Game reserve:Dagtrip naar Selous per vliegtuig,morning game drive of een boating safari op de Rufiji River,lunch en transfers inbegrepen:425 euro per persoon.Twee dagen met overnachtingen in lake Manze camp:579 euro per persoon.
Mcht je vragen of informatie nodig hebben,stuur mij dan een emailtje.