Malarone

  • Manonneke

    kan iemand mij de prijs van malarone-tabletten vertellen? En is deze pil bij elke apotheek even duur? Ben erg benieuwd.

  • Lampie

    Hi,

    Schrik niet, maar voor 1 tablet betaal je ca. 3 euro. Je dient 1 dag voor vertrek met je tabletten te beginnen en deze tot 7 dagen na terugkeer te blijven slikken.

    De prijs is een vastgestelde prijs, dus lijkt me overal even duur.

    Groet,

    Lampie

  • bart & didy

    Wie in de omgeving Delft/Den Haag heeft Malarone tabletten over en wil ze voor halve prijs aan mij doorverkopen? Houdbaarheidsdatum tenminste begin 2005.

  • silvia

    Hallo,

    wij waren voor 30 pillen €90,= kwijt …. dus tel uit je winst.

  • Hilde

    er staan wat malarone aanbiedingen op marktplaats.nl !

    Wellicht zit daar iets tussen bij je in de buurt.

  • Mark

    Uhm, ik betaalde 2.60 per pil, had er 29 nodig en kon ze keurig declareren bij particuliere zorgverzekeraar, Achmea Zilver kruis.

  • Hilde

    de reisdokter had het over 2.50 per pil. Ik ga ze van de week halen bij de apotheek en zal dan nog wel even melden wat ik ervoor moest betalen.

  • Lampie

    Hi,

    Kijk eens rond in je vriendenkring of je daar niet iemand hebt die beroepshalve regelmatig op de tropen en met name op Afrika vliegt. Wij hebben een ‘vliegend vriendje’ die zijn Malarone-restanten (uiteraard met geldige houdbaarheidsdatum!) bij ons ‘dumpt’, omdat hij ze gratis verstrekt krijgt, maar lang niet altijd allemaal nodig heeft.

    't Lijkt een beetje op Hollandse ‘krenterigheid’, maar voor die prijs wil ik best af en toe even krenterig zijn!

    Uiteraard belonen wij 't vriendje regelmatig met een zelfbereide overheerlijke Hollandse maaltijd!

    Tis maar een tip en altijd 't proberen waard.

    Groet,

    Lampie

  • Joyce

    ik heb voor 23 tabletten € 63,29 betaald.

  • Hilde

    Vandaag opgehaald. (Bij de dorpsapotheek hebben ze geen 62 pillen op voorraad… houd daar ook rekening mee als je in een durp woont…)

    Voor 31 pillen betalen we bij de apotheek 81 euro.

    Dus zeg maar 2.60 per pil, net als Mark.

    Nu nog proberen of Axa de rekening vergoedt. Dat zal ik t.z.t. nog wel berichten.