Malarone

  • Hilde

    AXA (partikulier) vergoedt de Malarone (en ook de vaccinaties) niet.

  • grotejip

    Ans, goedenmiddag vanuit Driebegen, wij zijn op zoek naar malaria oplossing in verband met Kenya, zag stom toevallig je naam staan

    zitten jullie weer in Kenya, laat even weten groetjes aan Jaap van Jip en Rolien

  • Mike

    Bij een goede zorgverzekering (met goede aanvullende dekking) worden de benodigde malariatabletten volledig vergoed en kost het je dus niets. Misschien handig om eens naar jouw verzekering te kijken?

    Gr. Linda

  • Lobke

    Dag Mike en anderen,

    Inmiddels heb ik inderdaad uitgezocht dat m'n pillen vergoed worden en haal ik ze dus gewon bij de apotheek.

    Dank, groeten Lobke

  • Marloes

    Hallo,

    Wij zijn eind vorig jaar naar Gambia geweest.

    Daar kregen we te horen dat malariatabletten door bijna niemand geslikt werden.

    Wij zijn zo eigenwijs weest om NA de vakantie niet door te slikken waardoor we nu dus nog

    14 Malarone tabletten over hebben. Nog in originele verpakking.

    kan ik hier iemand (tegen vergoeding) mee verblijden?

  • zonneschijn

    Dan heb je mazzel, mijn zorgverz. Z & Z, AV top.vergoed v/a 1-1-2010 100%, ja tot max €80,–

    Voor Gambia ook gele koorts prik nodig, dat is al incl. consult € 48,80, dus dan ga je al hard.

  • Renske

    Hoi Marloes,

    Heb je de Malarone nog?

    Kans dat ik die wel gebruiken kan binnenkort ;-)

    mail me zsm dan even via renske.rutgers>apenstaartje

  • peter chabot

    Marloes, ik voel wel wat voor die tabletten vanwege mijn komende Afrika reis. Wat is de vraagprijs?

    Vriendelijke groet,

    Peter Chabot

  • Wouter

    Hoi,

    Heb er 37 over van reis naar Vietnam en Laos die je over kunt nemen. Ze zijn goed voor 4 weken reizen in malariagebied (of 10 dagen met z'n 2en) en houdbaar tot 2014. Nieuwprijs is 130, vaste verkoopprijs 95. Bij interesse: wsleumer@hotmail.com.

    Met groet,

    Wouter

  • rogier

    ik heb nog 72 tabletten over houdtbaar tot 01/2014, nieuw prijs 114,80 per 36.

    gaan weg tegen ieder goed bod.

    Groeten,

    Rogier