Dan gebeurd er niets. Er zijn al diverse apparaten in de handel om eiren zonder water te koken, oa ontwikkeld voor de ruimte en lucht vaart.

Toegevoegd na 2 minuten:
zie ook http://www.eggxactly.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niks, zonder water kun je niet koken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niks dan bak je je ei in een pan.
Dat is niet erg goed voor je pan.
En de buitenkant van de ei gaat 'verbranden' denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zonder wster kun je niet koken .. voor koken is water nodig

je kan bakken frituren airfryen maar koken zonder water is onmogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gebeurt er niets. Maar ik kwam wel dit tegen:

Heb je wel eens gehad dat je eten wil maken op een kampvuur maar dat er geen water bij de hand is ?
Toevallig heb je dan wel eieren , maar dan weer geen pan…
Zorg er dan voor dat je sinaasappels bij de hand hebt want deze kunnen DE oplossing bieden !

Snijd het topje van de sinaasappel en hol hem uit.
Vervolgens steek je het rauwe ei in de sinaasappel en leg je het ‘hoedje” van de sinaasappel terug op de sinaasappel.
Best maak je dit vast met wat prikkertjes.
Doe nu een beetje zilverpapier rond de sinaasappel en leg hem in het kampvuur…
na ongeveer 20 minuutjes heb je een lekker gekookt (hard) eitje!

Dankzij het vocht van de sinaasappel kook het eitje lekker.

Smakelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je ei ook 'koken' door hem in de magnetron te doen. Het werkt wel, want je ei is daarna geen snot meer. Maar of je een groen/zwart ei wil eten dat verschrikkelijk stinkt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reddie
12 jaar geleden
Heb je dat wel eens geprobeerd, iljachienna?
Volgens mij spat het ei uit elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha klopt, en dat was niet zo'n succes. Het ei was redelijk zwart en groenig. En stonk verschrikkelijk.
Tip: stop een oliebol 5 minuten in de magnetron ipv de oven. Ook erg leuk ;) krijg je gif groene wolkjes uit je magnetron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoeveel eten heb jij al verbruikt aan je magnetron? ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij was dit het. En die oliebol was mijn moeders creatie. Die meende de oven aangezet te hebben, totdat er groene wolkjes de keuken in kwamen.