Ervaring safari aanrader!

  • E. Hogenboom

    Beste allemaal,

    Wij hebben een safari gedaan die zeer aan te raden is, wij raden dit niet aan omdat wij er iets voor terug krijgen of omdat wij een percentage ontvangen. Gewoon omdat wij het zo bijzonder vonden hoe wij behandeld werden en hoe het bedrijf in elkaar stak, 2 lokale mensen die erg aardig waren alles voor ons deden en ook nog eens zeer professioneel te werk gingen waarbij een deel van wat ze verdienen ook nog eens gaat een weeshuis waar we ook geweest zijn. Ik heb veel safaris gedaan en ook veel offertes aangevraagd maar deze heeft een super prijs en goede kwaliteit. Het probleem is dat ze nog niet zo lang begonnen zijn en geen duidelijk te vinden website hebben. Als jullie vragen hebben stel ze gerust. het bedrijf is african darter safari, www.africandarter.com het contactpersoon is mkomwa hamza. Zo is het leuk op safari gaan en ook nog eens de mogelijkheid om lokale projecten te bezoeken maar dat hoeft natuurlijk niet!

  • Blondy

    BION I'm imrpeessd! Cool post!

  • Lakesha

    I can't bliveee I've been going for years without knowing that.

  • marije

    Geachte heer/mevrouw Hogenboom,

    Zoals u misschien weet, onderhoud ik de website van African Darter Safari voor Mkomwa.

    En ik was blij uw positieve reactie op deze startpagina te vernemen.

    Zou ik uw referentie ook op onze website mogen zetten.

    En heeft u eventueel een aantal goede foto's van uw safari.

    Het liefst eentje waar Mkomwa of Joseph zelf op staan

    Ik doe er trouwens alles aan om hun website beter vindbaar te maken via Google, maar dat is nog niet zo eenvoudig, want er is veel aanbod van grotere bedrijven.

    Ik heb inmiddels de website vernieuwd en ik nodig u hierbij uit weer eens een kijkje te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Marije Vesters

  • jet55

    hallo

    wat is de website

    wij zijn op zoek voor volgend jaar mei

    bedankt

  • PriveSafari

    April en mei zijn in Tanzania de lange-regen maanden; voor een groot wild safari geen goede periode om te gaan dus.

    Wel een goede periode voor birding bij de rivieren zoals Tarangire.

    Veel lodges zijn dan dan gesloten of doen hun groot onderhoud om vanaf juni weer gasten te kunnen ontvangen.