doorlopende reisverzekering niet genoeg voor zelfgeboekte tickets?

• Blinnie

Hoi,

Weet iemand dit ?

Wij zijn van plan een reis te boeken bij een organisatie die in Tanzania zit.

We moeten de tickets dus zelf apart boeken.

Nou hebben we al heel wat afgereisd, maar op deze manier hebben we nog nooit iets geboekt.

Het reisbureau in Tanzania (twee Nederlanders) zeggen dat onze doorlopende reisverzekering in dit geval niet genoeg is.

Volgens hen moeten we een kortlopende verzekering afsluiten in verband met de zelfgeboekte tickets, dit zou een zogenaamde “samengestelde reis” zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee?

• angelique

geen idee…heb dit nog nooit gehoord, en hetzelfde als jij gedaan in tanzania. Feit blijft gewoon dat als de organistatie niet bij een van de nederlandse fondsen is aangesloten het toch allemaal wat anders ligt…wij zijn gewoon op onze doorlopende reis en ann. verzekering gegaan….met wie ga je? kijk even of je daar recensies over vind of krijgt hier, wellicht geeft dat een betrouwbaar gevoel/idee.

safari salama in elk geval!

• Blinnie

Ik kan de reis wel boeken via een reisbureau in Nederland, maar dan betaal ik 10% meer en het is toch best wel al kostbaar…

We willen gaan met Ajabu Adventures : niets dan geweldige berichten in het gastenboek.

Ik heb een van die mensen uit het gastenboek gemaild met dezelfde vraag maar nog geen antwoord gehad…

• Hapeetnl

Vraag even bij je verzekeringsmaatschapij na, die kan jou het juiste antwoord geven.