je dromen moet je laten uitkomen

• marja de bruijn

Magda Snoep-Vrijs is al meer dan 30 jaar een hele goede vriendin en 2de moeder voor mijn kinderen. Kort na het overlijden van haar man bezocht zij een nichtje in Tanzania, die daar een afstudeerproject had. Ze raakte gefascineerd door het landschap, de levenswijze, de mensen en hun cultuur. Ze keerde terug en nam het besluit om samen met haar inmiddels vriend (Tanzaniaan) het land en o.a. Zanzibar te leren kennen. Als altijd hard werkende zaken vrouw in Nederland besloot zij na de dood van haar man toch naar een nieuwe uitdaging.

Zij startte een safari- en fotobedrijf in Arusha (Tanzania). Al snel groeide dit bedrijf en het zal zeker meegespeeld hebben dat zij nog steeds regelmatig in Nederland komt en daar ook mogelijke klanten persoonlijk ontmoet in haar appartement of bij mensen thuis. Iedereen krijgt zijn reiswensen op maat gepresenteerd. Mijn jongste dochter is een periode van 2 maanden bij haar geweest en heeft daar heel veel gezien en was zo enthousiast dat zij volgend jaar opnieuw en nu met haar partner en wellicht met haar moeder, broer en zus met partners opnieuw dit land gaan zien en voelen. Voor foto's van Tanzania kunt u ook kijken op de website van mijn dochter; Qpictures.

Als je een ander continent gaat bezoeken en dan specifiek Afrika dan geeft het je een goed gevoel om alle informatie die wilt hebben kunt krijgen van een Nederlandse persoon en ook nog alles op maat kan worden gerealiseerd. Een aanrader! Nu weet je wat je te wachten staat. Dus….

• Marja de Bruijn

neem contact op met Magda Vrijs

• Jolanda

Wat is de website van dit safaribedrijf?

Dank