zuid tanzania

• thaalbi

beste mensen,

wij willen volgend jaar naar Tanzania en willen ter plekke alles regelen.

Wij willen eigenlijk het zuiden ontdekken. Wie heeft ervaring met safari in december? wij wilden eerst in juli maar financieel redden we het nog niet

Wat raden jullie mij, naar het zuiden of naar het noorden.

trouwens onze kinderen zijn 13 en 14 jaar

bedankt

• yvonne

Wij zijn afgelopen september naar Malawi en zuid-Tanzania geweest. We hebben een safari in Ruaha national park gedaan. Dat was echt geweldig. Heel veel dieren gezien, nauwelijks andere auto's en geslapen in het park. En dat alles voor een mooie prijs.

Het noorden schijnt drukker te zijn, daar zie je natuurlijk ook alle dieren maar moet je ze wel vaker delen met andere jeeps die om het dieren of de dieren heen staan.

Maar wij hebben alleen ervaring met het zuiden dus eigenlijk kan ik alleen daar wat over zeggen en nogmaals ik kan het echt aanraden!!

Malawi trouwens ook echt!! De mensen zijn daar zoooo vriendelijk echt een openbaring. En het is nog niet zo toeristisch! Wij hebben in 4 weken van zuid-Malawi naar zuid/gereisd en geeindigt op zanzibar. Als jullie de tijd hebben zou ik dat zeker kunnen aanbevelen!!

Groetjes Yvonne

• thaalbi

Beste Yvonne

Bedankt voor je reactie en ik denk wij zullen ons op het zuiden richten.

Als je adressen of namen van mensen of lokale reisbureaus hebt graag doorgeven.

ik heb nu al een goed prijs voor een vliegticket naar Dar Es salaam met egyptair, wij moeten eigenlijk snel beslissen

Vriendelijke groet

Neyla

• Joke

Thaalbi,

Je kan Mikumi NP en Ruaha aandoen als je van history houdt is het plaatsje Bagamoyo klasse je kan dan slapen in Travellers Lodge maar uiteraard er zijn meer lodges daar.

Mikumi TAN-SWISS aan te raden en Ruaha kan je een resthouse nemen om het goedkoop te houden van te voren boeken, (is een rstaurant lokaal) of daar een lodge nemen van Fox direct aan de rivier. Katavi NP is ook mooi maar een hele slechte weg ernaar toe.

Als je van wandelen houdt dan zijn de bergen intrek.

Yvonne, ik wil graag wat meer weten over Malawi wij zijn ook van plan het zuiden te nemen en dan naar Malawi, neem even kontakt op.

• yvonne

Hoi Joke,

Mijn mailadres is yvonnevanderwielen@live.nl

Dus als je contact opneemt geef ik je graag mee info.

Groetjes Yvonne

• yvonne

Hoi thaalbi,

Op het moment heb ik de reisboeken met dus ook de info en adressen uitgeleend aan iemand. Het weekend komen ze weer terug, dan zou ik je meer informatie kunnen geven.

Groetjes Yvonne

• thaalbi

Dag Yvonne,

Bedankt voor je hulp,

ik wacht dan op je mail.

Mijn e-mail is : thaal000.1@kpnmail.nl

Alvast bedankt en groeten

Neyla

• Mel

thaalbi,

ik zag dat je een goedkoop ticket naar Dar gevonden had met Egyptair,

maar waren dat dan wel goede vluchttijden ? Ik heb er zelf ook naar

gezocht, maar die tijden van hun sloten echt voor geen meter aan helaas

en je bent ontzettend lang onderweg. Heb je de tickets online geboekt en

gevonden ? Ik ben altijd erg nieuwsgierig naar goedkope Tanzania vliegtickets :)

• thaalbi

Dag Mel,

Ik heb geen boeking gedaan, maar op govolo.nl vanuit brussel de tarieven gekeken.

De goedkope tarieven krijg je wanneer je maanden van tevoren boekt. Maar wij zelf kunnen niet maanden van tevoren boeken.

Ik heb net gekeken op de website van egyptair.com voor juli 2011. Je kunt daar kijken misschien kunnen jullie van te voren boeken en een annuleringsverzekering daar bei kopen

groet en succes met het zoeken