safari naar tanzania

• marlies

Wij zijn in 2007 met Flash Safaris gegaan.

Dit is een reisbureau in Arusha en Magda en Felix bezorgen je een onvergetelijke vakantie.

Alles was tot op de puntjes geregeld en niet zo duur als de geijkte reisbureau's.

Je kan met Magda in het Nederlands communiceren en ze is een aantal keren in Nederland(Breda)

zodat ze je persoonlijk kan opzoeken om een reis met jouw budget samen te stellen.

Wij gaan waarschijnlijk weer volgend jaar 2011 met Flash Safaris en dan pakken we de zuidelijke staten.

Onze website is: http://web.me.com/w.debondt/Tanzania/TanzaniaIntro.html

Marlies en Wout

• thaalbi

Dag Marlies,

Ik heb net in jullie website gekeken, echt mooi, ik hoop dat we ook kunnen gaan deze zomer

als je het goed vindt laten we in contact blijven om informatie uit te wisselen.

Groet

Neyla

• noelle

Hallo,

Volgens mij is het best goed te doen, als je er de tijd voor neemt. In DaresSalaam zijn restaurantjes waar je affiches vindt en teelfoonnummers.

Mensen zijn zeer behulpzaam en velen spreken engels. Realiseer je wel dat je als blanke wel voor RIJK wordt versleten!

En wat wij een beperkt budget noemen is voor mensen daar een jaar salaris.

2 jaar geleden reisde ik per bus van Sumbawanga (provincie Rukwa naar Daressalaam voor 25 euro p.p. Voor de nachtelijke stop in een stadje kwamen de hotelkosten, ca 10 euo pp er nog bij!).De bus raast door een nationaal park. Olifanten, gazelles … veel …. maar die bus reist gelijk door……..

Als je zin heb lees eens in mijn blog www.bloggen.be/tevredenzijn

Ik ga vanaf feb voor langere periode wonen en werken in een missiepost/dorp! Mijn hart is Africaans!

• Ben & Marion

Kijk eventueel op www.caracalsafaris-tz.com