Safari 2011 Kenia -- Tanzania

• marianne

Hoi Michiel

Wij gaan 27 mei trouwen en gaan op huwelijks reis naar Tanzania. Ruim een jaar geleden zijn wij met Flash Safari`s naar Tanzania geweest . Magda van het reisbureau is een Nederlandse . Zij heeft in Tanzania een reisbureau. Alles wordt door haar naar jullie eigen wens geregeld. Zij kan een safari op maat aanbieden met werkelijk goede prijs / kwaliteit verhouding.

Er zijn dagen geweest dat onze safari om 7.00 uur begon . Ontbijt en lunchbox mee tot sàvonds 17.00 uur. Dit kan bij een georganiseerde reisorganisatie uit Nederland nooit.

Vraag haar maar eens om advies en een offerte. Een echte aanrader. flashsafaris@gmail.com

Wij wensen jullie en hele fijne trouwdag toe en veel geluk.

Misschien zien we elkaar in Tanzania. Je mag Magda om mijn mail adres vragen dan kan ik je vragen beantwoorden.

Marianne

• Gerard

Michiel,

Kijk ook eens op de site van “Southern Cross” safaris. Wij zijn met hun door Kenia gereisd. Fantastisc, Privéchauffeur/gids"genaamd Daoud die al jaren met gasten rondreisd.

Het mooist/ romantisch vonden wij het verblijf in het privépark van Southern Cross. Stel je voor, een enorme “puist” van een rots midden in een natuurgebied. Bovenop die rots ( plm. 50 a 60 meter boven de grond) op de plateaus aan de rand, luxe tenten voorzien van alle comfort.

In totaal 6 tenten en dan de hele staff van het resort voor je alleen hebben. Heerlijke diners en prachtige voetsafaris met een ranger.

• Henny

Na jaren Kenia willen we ons nu gaan richten op een rondreis door Tanzania.Is er iemand die mij kan vertellen wat de grootste verschillen zijn tussen deze landen?

Mentaliteit bevolking? Prijzen.?

Moet ons budget veel hoger gaan liggen dan voor Kenia.?

• karin

Wij gaan begin juli een rondreis maken door Kenia en Tanzania.

We waren met z'n 4-en maar het andere stel, gaat niet meer mee.

Nu zoeken wij nog 2-4 reisgenoten. Super mooie reis met een jeep.

Overnachtingen in tenten en lodges.

Wie wil mee, of kan een tip geven om reisgenoten te vinden?

Groeten Karin

• Harry

Ook wij zijn op zoek naar een safaribedrijf (je). Ik lees regelmatig goede ervaringen met Afroriginal en hoor over het algemeen positieve ervaringen met kleine organisaties. Over de aandacht die je krijgt en dat zij niet op routine draaien. Wij gaan in september 2011 naar Tanzania en zijn ook volop op zoek. Qua prijs ontlopen zij elkaar niet zo veel, vandaar dat wij hier en ook op hun sites ervaringen opzoeken.

Alvast veel plezier met de voorpret!