cadeautjes meenemen...

• Bernie58

Wat kan ik meenemen om weg te geven? Ik heb inmiddels een stuk of 20 mooi klein gevouwen Hollandse shawltjes, wuppie's en natuurlijk pennen….wat is er in trek? X(Groetjes, Bernie

• liek

hoihoi

Balonnen!! erg leuk, kost weinig ruimte in je tas, en je maakt de kids en de papa's en mama's heel erg blij mee! Als je van fotograferen houd; je kunt er ook erg leuke foto's van maken!!

Plezier!!

• Judith

Ballonnen!!! Sluit ik mij helemaal bij aan!! Elke keer weer neem ik tassen vol ballonnen mee en ze zijn er steeds weer blij en dankbaar mee.

Ga naar de Praxis, Schoenenreus of Unive en geef aan waar je het voor nodig hebt. Dan krijg je het in tassen vol mee. Stop ze overal tussen en je kunt belachelijk veel kinderen blij maken met de balonnen.

Veel plezier!

Groeten,

Judith

• patrick

Neem van de zeeman of wibra viltstiften of kleurpotloden mee,kosten weinig,per 36stuks 0,50-0,75ct,doet het altijd goed.Ook een aanrader is belleblaas,ook bij deze zaken te verkrijgen.

• Marleen

Hallo allemaal,

Wat ook erg leuk is, een voetbal (zonder lucht) en een pompje of opblaas strandballen.

De weeshuizen hebben graag boeken (Engels) en spelletjes (kaartspellen, bordspellen).

Er zijn daar altijd (Westerse) mensen die de speelregels wel kennen.

Je kan ook tshirts of ondergoed (maat 104 tot 164) bij weeshuizen afgeven (of tandenborstels en tandpasta). Dit is veel beter dan snoep uitdelen!

Veel plezier met voorpret en fijne vakantie!

Marleen