op zoek naar een woning in Dar Es Salaam

• H de Vries

Hallo, Ik ben via deze weg op zoek naar een woning in Dar Es Salaam voor mijn dochter. Zij gaat vanaf 1 sept. 2010 werken bij de UNHCR . Zij is al in Dar Es Salaam , maar het is haar tot zover nog niet gelukt een betaalbare woning voor 2 personen ( haar vriendin werkt op de Ned. ambassade ) in een veilige buurt te vinden. Het gaat om de periode vanaf nu tot half februari 2011. Ook het passen op een woning waarvan de bewoners een poos afwezeg zijn zou een mogelijkheid zijn. Weet u iets, laat het dan a.u.b. weten. Beide jongedames zijn afgestudeerd en doen een traineeschap.

M.vr.gr. H. de Vries

• patrick

Wat wil je betalen?

• Warda

Hallo meneer,

Als de dames nog niets hebben kunnen ze contact zoeken met mij voor betaalbare accomodaties.

Ik ben vanaf 12 september in Daressalaam .

Mijn tel. +255763928228.

email warda.philip@gmail.com

• patrick

Deze meneer heeft waarschijnlijk je hulp niet nodig want hij heeft niet het fatsoen om ook maar duidelijk te maken in welke prijsklasse de meiden zoeken.Geen energie steken in deze onbeschofte kerel.

• Warda

Patrick.

Sorry, ik wil niet je mening delen.

Er kunnen velerlei redenen zijn .

Ik denk dat iedereen het recht heeft om wel of niet te reageren.

Heb vrede !!!!

• H de Vries

Hallo Patrick, ik ben de volgens jou onbeschofte kerel. Ik ben trouwens een vrouw en heb door omstandigheden niet eerder de reacties kunnen lezen. Als je aanbod nog steeds geldt de dames zoeken iets tot ongeveer 800 euro in de maand. Met vriendelijke groet

• patrick

Beste Mevrouw de Vries,het ging mij meer om het feit dat het lang duurde voordat er gereageerd werd.Ben nu net vandaag teruggekeerd uit Dar es Salaam en heb nu dus niets voor je kunnen betekenen.Kan je wel helpen,heb een groot netwerk van mensen die in deze branche werkzaam zijn en zeer zeker voor onderkomen kunnen zorgen.Als je wil dan kan je dochter in contact gebracht worden met iemand die haar ter plekke kan helpen,DIt is kostenloos en er zullen meerdere opties aan haar worden voorgelegd.Stuur mij een mailtje en dan kunnen we zien wat we voor jou en haar kunnen doen.