terug van safari

• greet

ik ben weer terug van een vakantie door Kenia/Tanzania en Zanzibar.

Wat een geweldig mooi land is in mijn beleving Tanzania.

vond Kenia mooi maar Tanzania vond ik persoonlijk het allermooiste wat ik ooit heb gezien aan safari's.

2 jaar geleden Zuid-Afrika gedaan ook mooi en ik dacht dat het niet mooier kon maar dit was het mooiste.

ook gekampeerd in de Seregeti wat een belevenis op zich was zeker voor iemand die bang was.

en nu ik zelf de foto's zit te kijken dan is het toch niet te geloven dat je het allemaal van dichtbij hebt ervaren.

luipaard wel gezien maar ver weg dat was echt jammer en geen cheetah.

maar wel een troep leeuwen met welpjes die een buffel aan het verscheuren waren de gieren wachtend in de boom echt zoiets denk je zie je in een film en ik zat er een paar meter vandaan.

groetjes greet

• Mel

ha die greet, heb je een reisverslag of foto's op internet ?

vind ik altijd leuk om te lezen

• Christophe

Leuk met welke organisatie heb je de reis gemaakt?

Christophe

• thaalbi

Goede middag greet,

Wij zijn een gezin met 2 kinderen (14 en 13 jaar). Wij zijn van plan om een safari in tanzania te doen. Heb je tips voor ons?

Ik heb een paar tour operators benaderd en hun offertes zijn behoorlijk duur. Heb je je eigen safari samengesteld, over via een reisbureau??

ik hoor het van je

Groet

Neyla

• greet

hoi neyla,

wij zijn met een reisorganisatie geweest.

ik ben niet zo van er heen gaan en dan regelen heb het liever geregeld.

ik vind maar dat is mijn idee het ook niet zo veilig om er zomaar heen te gaan en vanuit daat iets te regelen.

maar dat is mijn indruk.

succes en hopelijk vind je iets waar je iets mee kan.

groeten greet

• thaalbi

Dag Greet,

Bedankt voor je tips, misschien dan verder sparen en dan volgend jaar gaan

groet