Kan iemand mij een adresje geven waar ik een 4 x 4 kan huren met daktent.
Mag ook eventueel van een particulier zijn.
Niels
Hoi Niels,
Net terug van een reis in Tanzania. 4x4 gehuurd met daktent voor selfdrive en in 3 1/2 week het noordelijke circuit en zuidelijke circuit gedaan.
Heb dit gedaan via bush2beach (Chris en Ingrid zijn eigenaars van een safaribedrijf in Arusha). Een aantal keren per jaar verhuren zij Landrover tdi 300 met daktent. Service goed en goede voorbereiding van de auto. Wij waren zeer tevreden. Zij verhuren niet aan iedereen. Heb je ervaring met selfdrives in Afrika?
Wil je meer info dan hoor ik het wel.
Groeten Matthieu
Hai Matthieu,
ook wij zijn voornemens om zelf een rondreis door noordelijk Tanzania te doen op eigen gelegenheid met een 4x4 incl rooftop tent. Ik zou graag van jou wat meer info willen hebben hoe jullie het hebben gedaan met gidsen in de diverse parken (want volgens mij her en der verplicht??) en ik zou erg graag informatie hebben van Chris en Ingrid. Wij hebben ruime ervaring met self drives in Landrover Defenders en Toyota Landcruisers met rooftop tents in Namibie, Botswana en Zambia dus dat kan wellicht een pre zijn voor Chris en Ingrid. Je mag een reactie ook mailen naar me : edsab@zeelandnet.nl
alvast bedankt voor je reactie
gr
Edwin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?