tips voor goedkoop hotelletje bij nairobi airport

• Mel

omdat kenia prikbord er niet meer is stel ik de vraag hier maar even:

wie weet er een goedkoop, centraal gelegen en veilig hotelletje in de buurt van Jomo Kenyatta ?

(we nemen namelijk de shuttle van Arusha naar Nairobi, maar moeten midden in de nacht inchecken

en willen graag nog wat relaxen voor de vliegreis)

• Jan

Dag Mel,

Wij maken in juli dezelfde reis en logeren in Nairobi in het kivimilimanihotel in nairobi (www.kivimilimanihotel.com); 20 minuten met de taxi vanaf het vliegveld. De shuttlebus waar wij mee reizen pikt ons op bij het hotel. Hopen we, maar ik weet zeker dat dit goed geregeld is door onze reisorganisatie in Arusha.

Jan

• Kenia

Mel Schreef:

——————————————————-

> omdat kenia prikbord er niet meer is stel ik de

> vraag hier maar even:

Omdat we ons oude vertrouwde prikbordje nog steeds gesloten is hebben we besloten om een nieuwe openen.

Op kenia.forum2go.nl/ kun je je vragen stellen en je verhalen kwijt zoals velen dat gewent waren.

Gea, Johnny, Willy2 en anderen hebben zich al aangemeld.

Nieuwkomers, veteranen en verhuurders van vakantiehuisjes, iedereen kan er vanaf nu terecht.

Herriemakers gooien we direct de deur uit.

Kijk maar even of het iets is en meld je gerust aan.

• Mel

asante voor de tip, ook die van kenia :)

maar ik heb inmiddels zelf gevonden : http://www.milimanibackpackers.com/

hier kunnen we goedkoop een kamertje huren voor een aantal uurtjes en lekker nog wat tijd omkrijgen voordat onze vlucht 's nachts vertrekt, denk dat dit een goeie optie zal zijn voor ons

Kwaheri,

Mel

www.mel.inafrika.nl