Ajabu Adventures

• Tom

Wij zijn eind februari terugekeerd van twee weken Tanzania en Zanzibar. Omdat ik in de jaren zeventig in Tanzania gewerkt heb, wist ik precies welke reis ik wilde maken en heb bij drie lokale reisbureau's in Arusha een offerte aangevraagd. Die ontliepen elkaar niet zoveel qua prijs en accomodatie. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Ajabu Adventures, een jong bedrijf van een enthousiast Nederlands stel. Dat is ontzettend goed bevallen. Alles liep perfect, de landrover was nieuw en uitstekend onderhouden, de driver/gids was prettig en goed en individuele wensen werden allemaal vervuld. Kortom, dit reisbureau is echt aan te bevelen, zeker omdat ze originele oplossingen hebben om in korte tijd zo veel mogelijk te zien.

• Jan

Wij hebben voor de zomervakantie een reis samengesteld samen met Ajabu Adventures. Alles wat wij graag willen regelen zij ter plaatse in Tanzania. Helemaal prima!

• Lotte

Wij zijn afgelopen januari met Ajabu in Tanzania & Zanzibar geweest en het was inderdaad top! Alles keurig georganiseerd, leuke mensen, fantastische accomodaties en supergids! En wat een ongeooflijk mooi land; staat nu in mijn top-Afrika landen! Een combinatie met Zanzibar is zeker aan te bevelen..