Werk gezocht als kok en andere werkzaamheden in een lodge!!

• Martijn Venix

Hallo,

Ik ben Martijn Venix, 27 jaar.

Ik ben kok van beroep en heb inmiddels al een ruime ervaring opgedaan in de horeca in alle facetten, nu heb ik ook al ruime ervaring opgedaan in het reizen in diverse afrikaanse landen.

Nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging en wil ik werk zoeken in afrika in een lodge, het liefst in of vlakbij een wildpark.

Ook helpen in het restaurant of bar en meehelpen de safari's te organiseren wil ook graag voor open staan!

Kan iemand mij helpen, heeft er iemand ervaring of tips of nog mooier, heeft er iemand een vacature vrij!?

Ik hoop op reacties!!

Vriendelijke groeten

Martijn Venix

martijnvenix@home.nl

• Jessica Erdtsieck

Kijk eens op de algemene Afrika startpagina - daar staat een bericht over een lodge in Zambia die mensen zoeken. Veel geluk Jessica

• Harry

Hoi Martijn

Je kunt eens kontakt opnemen met Ad, de manager van de Ilburu lodge in Arusha. Hij wil gaan uitbreiden, dus wie weet… De lodge is te vinden via Google.

Succes (oja, zij hebben het groootste zwembad van de stad, ook lekker!)

• Mel

gewoon ff uit interesse … is Ad, die manager van Ilbouro Arusha een NL ?

• Harry

Hallo Mel

Het klopt dat Ad een nederlander is. Van de Ilburu lodge dus.

• Jan

Dag Martijn,

contacteer info@atta.travel eens, ik weet niet echt wat die mannen doen en waar ze gevestigd zijn maar ze sturen wel regelmatig een ATTAK new letter uit met vacatures.

Verder zitten er heel wat nederlandse lodges in en rond het noorden van Tz en op ZNZ dus even googelen.

Tenslotte zoekt TGT (Tanzania Game Trekkers) een nieuwe kok dacht ik. Is wel werk in de stad.

Niet vergeten dat het lange en eenzame dagen zullen zijn daar in de bush. Ik zou er alvast twee keer over nadenken…

groeten,

Jan, Arusha

ik check startpagina niet vaak; je kan me contacteren op jan.gevaert@gmail.com

• Jan

zalige man, die Ad.

En ook al ben ik in Belg, toch geniet ik ginder graag van de bitterballen of van een broodje kroket.

@Harry, het grootste zwembad van de stad is het helaas niet, dat is voorbehouden voor TGT (wel dubbel zo duur ook) maar het is waar dat het heerlijk zitten en zwemmen is bij Adje…

Groeten,

Jan

jankoko.blogspot.com voor alle nieuws uit Noord Tanzania

• hedda

hoi

ik weet niet of je inmiddels al wat gevonden heb, maar je kan het proberen via lodgestaff.com

ik werk zelf op zanzibar, geen wilde dieren maar wel gezellig, al kan het idd soms wel eenzaam zijn en dagen van 14 uur zijn hier meer dan normaal

succes met je zoektocht