Afroriginal

• Harry

Heeft iemand safari ervaring met Afroriginal? Ben de naam al een paar maal tegengekomen en wil bij een aantal safaribedrijven prijzen op vragen voor een safari in het najaar.

Ik heb wel hun filmpje op Youtube gezien en dat was mooi, maar zegt mij verder niets over de kwaliteit.

Zit Afroriginal ook in Arusha?

Alvast bedankt.

Harry

• Froukje

Afroriginal verzorgt onze vakantie van de zomer naar Tanzania (2 volwassenen en 3 kinderen). Onze ervaringen zijn zeer positief: snelle reactie, goed meedenken, veel mogelijk en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ondanks dat we de vakantie nog moet komen, kunnen wij dit bureau zeker aanraden. Op hun site staat trouwens een gastenboek met reacties van mensen die al wel via hun op vakantie zijn geweest.

Groet,

Froukje

• Marijke Aerden

Beste Harry,

Afroriginal Tours heeft in januari 2010 mijn reis met mijn moeder verzorgd, Tanzania met de laatste paar dagen Zanzibar. Geweldig! Desiree kan alles voor jullie regelen, uiterst betrouwbaar, good value, en Fay is top, heel professioneel en heel veel liefde voor de natuur, fijn gezelschap. Fantastische gids en driver. Ik kan ze zeer zeker aanbevelen!!!!!! Je kunt tevoren aangeven wat voor jullie belangrijk is en wat jullie wensen zijn, en Desiree kan daar een prachtig programma van maken. Het was perfect geregeld allemaal. Jullie gaan genieten!!! Ze zitten inderdaad in Arusha. Desiree is Nederlands en Fay komt uit Arusha, ze wonen beiden in Arusha. Alle reviews van Afroriginal kloppen, zo warm en positief, het was een fantastische ervaring.

veel succes, en veel plezier! Marijke

• Anita

Ha Harry.

Eind 2008 hebben wij (gezin van 5 personen) een reis van 3 weken door Tanzania gemaakt.

Wij hebben zelf een jeep gehuurd en wilden ook door de wildparken heen.

Hiervoor heb je een gids nodig.

Wij hebben contact gelegd met Desiree (Nederlandse) en Fay (Tanzaniaan) van Afroriginal. Zij wonen in Arusha.

Fay reed met onze jeep. Verder was alles door Afroriginal geregeld: entree voor de parken, kampeeruitrusting, eten, kok.

Een geweldige ervaring, goede sfeer en lekker eten.

Fay is een natuurliefhebber, ziet en weet veel onderweg. (big five!)

Na de safari (2 weken later) kwamen wij met autopech terug in Arusha.

1 telefoontje naar Desiree was voldoende:

Desiree regelde hotelovernachtingen voor ons en Fay ging mee naar de garage voor reparatie aan de jeep.

Afroriginal is een klein safaribedrijfje met grote service en gemoedelijke sfeer.

Ik kan je dit bedrijfje van harte aanbevelen!

Desiree maakt aan de hand van jou wensen een safari plan.

Op safari gaan is niet goedkoop, de parken hebben hoge entree prijzen.

Met Afroriginal is je geld goed besteed!

Geniet van je reis, groeten van Anita.

• Patty

Hallo Froukje,

Wat leuk wij gaan over 6 weken op reis met Afroriginal, misschien komen we elkaar nog tegen! Onze keus voor Afroriginal was deels intuitief, maar vooral ook omdat haar reisvoorstel zo heel goed aansloot op onze ideeen.

Groet

Patty

• Froukje

Onze vakantie is inmiddels achter de rug. We hebben enorm genoten en echt een supervakantie gehad. Alles was super goed georganiseerd, onze gids Fay wist ernorm veel en zag ook erorm veel en het ging van een leien dakje. Top dus.

Afroriginal kunnen we echt aanraden!!!

Froukje

• Michiel

Beste Marijke wat was precies jullie programma ben zelf erg benieuwd? Ze heeft voor ons ook een mooi programma maar is nog niet helemaal compleet.

Ben dus nog op zoek naar wat suggesties ;)