Africamiracles.nl ervaringen?

• RenJ

Hallo allemaal,

We willen in augustus 3 weken een Afrika reis maken: Kenia, Tanzania & Zanzibar. Op internet hebben we Africamiracles.nl ontdekt….. wie heeft er ervaringen met deze aanbieder.

Iemand tips om voor ons budget (2750,- pp) deze rondreis te kunnen maken. We merken nl. dat dit budget eigenlijk te beperkt is, op de standaard pakketreis (kamperen) van Djoser, Shoestring enz na.

Alvast bedankt.

• Anneke

De vraagstelling is nogal algemeen, misschien kun je wat duidelijker zijn in wat je wilt. Groepsreis of liever privésafari. Aantal dagen, welke parken, lodges of kamperen enz.

Groeten,

Anneke

• RenJ

Het programma kan heel flexibel ingevuld worden. Het wordt de eerste keer Kenia/Tanzania, dus alle opties zijn voor ons open. Van groepssafari tot privé, kamperen tot lodges het kan allemaal en is afhankelijk van de mogelijkheden bnnen het budget. Kenia lijkt me Masai Mara, een van de Rift Valley meren bv. Naivasha en bv. Amboseli. Tanzania Ngorongoro, Serengeti en bv. Lake Manyara.

Afsluiten kan op Zanzibar, maar mocht Mombasa veel goedkoper zijn dan is dat ook prima….

Totaal 23 dagen vanaf 7 augustus. Vliegen vanuit Amsterdam/Brussel of Dusseldorf.

• Anneke

Wij gaan over twee weken een safari maken naar Kenia/Tanzania van 11 dagen en aansluitend nog 7 dagen een hotel aan de noordkust van Mombasa.

Als je mij een mailtje stuurt dan kan ik wat meer informatie geven.

Vr. groeten,

Anneke

• Joopie

En hoe is de reis verlopen?