Acommodatie Victoriameer

• Anneke

Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een lodge/camp in de omgeving van het Victoriameer/ Musoma.

Ons is aangeboden het Peninsula hotel in Musoma maar we verblijven liever in een lodge/camp buiten de stad.

Ik hoop dat iemand ons iets verder kan helpen.

Vriendelijke groeten,

Anneke

• Judith

Hoi Anneke,

kijk eens op www.spekebay.com een erg leuke lodge gelegen aan het meer met fantastische uitzichten.

Met vriendelijke groet,

Judith Stegeman

Ajabu Adventures Ltd.

P.O. Box 16757

Arusha / Tanzania

+255-784659809

info@ajabu-adventures.com

www.ajabu-adventures.com

• Anneke

Hallo Judith,

Ziet er goed uit, hebben 8 bungalows dus ik hoop dat er nog 1 vrij is want we willen in Febr. al gaan.

Maakt het uit qua afstand als je in Spekebay verblijft i.p.v. in hotel Peninsula in Musoma. We komen van de Serengeti (overnachting Peninsula of liever Spekebay) en gaan dan naar de Masai Mara.

Ook jullie website bekeken, ziet er zeer verzorgd en goed uit.

Vriendelijke groeten,

Anneke

• Arend

Beste Anneke,

Advies: koop de Lonely Planet gids over Tanzania. Daar zijn veel mogelijkheden in beschreven, met prijsindicatie.

Ook Peninsula hotel staat er in. Voor een lodge zou je naar Mwanza kunnen gaan. B.v Tunza Lodge (midrange kosten, vgl. Peninsula). (tel.: 028-2500343 of 0786-788180, janinebronk@webmail.co.za).

Veel succes: Arend

• Anneke

Beste Arend,

Bedankt voor het advies maar het is niet nodig om de Lonely Planet gids te kopen want wij gaan met een Keniaansbedrijf een safari maken van elf dagen Kenia/Tanzania. Wij hebben een offerte met lodges die zij voorstellen en we kijken dan of we die willen of evt. een andere. Alles hebben we rond alleen zocht ik nog een andere lodge voor het Peninsula hotel en Spekebay lijkt me dik in orde als dit op de goede route ligt.

Nogmaals bedankt en vriendelijke groeten,

Anneke

• Sander

Speke Bay wordt door meerdere safari bedrijven aangedaan die combi safaris doen van Serengeti en Masaï Mara. Het ligt namelijk strategisch aan de route naar de grensovergang bij het Victoriameer.

• Anneke

Hartelijk dank Sander voor de informatie, ik ga het voorstel doen.

Vriendelijke groeten,

Anneke

• Damian George

Dear Anneke

Just read what you have been exchanging with Judith , but in Musoma there are more hotels and cheap for your night . We can also arrange you to spend a night at tembo beach just at the show of the Lake victoria waters .

kindly let me know if you are still interested

Damian

+31641998601

www.tanzaniasafariwonders.com

• Joke

Serengeti Stop Over is located 135 km from Mwanza Town, but only one from the Ndabaka Gate. This is few meters from the Serengeti National Park’s Western Gate. The Serengeti Stop Over facility overlooks the famous plains of the Serengeti. When you are here - you definitely DON’T need a TV, CNN World News or whatever. Believe us: You are in a different world – the natural and real one!

Al eerder heb ik meerdere hotels beschreven voor Mwanza.

Mocht je meer willen weten, hoor ik het wel.

Succes maar dit is vlakbij de grens.

Groetjes

Joke