hotels mwanza en sengerema

• Eric

Wij gaan volgend jaar november een safari in Tanzania maken en willen

tijdens die reis ook onze zoon bezoeken die dan in Sengerema zijn tropen co-schap doet.

We willen 1 nacht in Mwanza overblijven en dan met openbaar vervoer naar Sengerema.

Heeft iemand ervaring met reizen op dit traject en misschien advies voor hotels?

• Joke

Hai Eric,

Ik heb wat hotels/lodges voor je.

IsamiloLodge

Midland Hotel

Tunza Lodge

Speke Bay

Hotel Tilapia

Hotel La Kairo

Treehouse

Wil jezelf de safari maken of verzorgd? Welke parken wil je dan aandoen, voor de handliggend Serengeti en dan door naar het Victoria meer.

Succes ermee

Joke

• eric

Bedakt Joke

We maken een reis met Flash safaris en na bezoek Sngerema gaan we nog n dag of 5 naar Zanzibar…

• Joke

Serengeti Stop Over is located 135 km from Mwanza Town, but only one from the Ndabaka Gate. This is few meters from the Serengeti National Park’s Western Gate. The Serengeti Stop Over facility overlooks the famous plains of the Serengeti. When you are here - you definitely DON’T need a TV, CNN World News or whatever. Believe us: You are in a different world – the natural and real one!

Al eerder heb ik meerdere hotels beschreven voor Mwanza.

Mocht je meer willen weten, hoor ik het wel.

Succes maar dit is vlakbij de grens.

Groetjes

Joke

• Judith

Hoi Eric,

Ben net terug uit Mwanza. Prachtige stad. de eerdere genoemde hotels zitten in de prijsklasse 60 tot 100 euro. Mocht je iets goedkopers willen, kan ik je het hostel bij de sisters aanraden. Vraag aan een taxichauffeur om je af te zetten in het Nyakahoja guesthouse en je hebt een prima overnachting (warm water! Schone kamers) voor 18.000 shilling (single room, weet niet wat ze vragen voor doubles) in een erg veilige omgeving in het centrum van Mwanza.

Veel plezier in Mwanza.

groet,

Judith