hallo,
wij zijn afgelopen februari/maart met Bush2Beach geweest. Zitten in Arusha, zij is Nederlands, hij komt van het eiland Jersey, leuk stel. Ik zeg dit erbij want let op: er is een ander die ook met die naam opereert (gek genoeg), waarvan ook de vrouw NL is en de man een Tanzaniaan, maar dat is niet degene die wij bedoelen.
Ze bieden service, stuurden berichten of het allemaal goed ging, alles kan, ook bij groepen aanhaken (zij kwamen zelf met die optie), we hebben zo'n 200 dollar pp per dag betaald voor een kampeertrip met kok en chauffeur (heten allebei John) naar Tarangire (aan te raden, zeker als je van olifanten houdt), Serengeti en de Ngorongorokrater.. Helemaal goed geweest, goede materialen en zorg.
Verder was Achmed van Basecamp ook super voor ons (uiteindelijk te duur omdat hij op dat moment geen groep had waarbij we konden aansluiten), gaf eerlijke informatie.
Je zou ook Kipepeotours kunnen mailen; ik ken Balthasar Athanas, leuke man (Tanzaniaan), die z'n eigen bedrijf is gestart, prima auto en weet veel (ben in 2006 met hem gegaan, ik was vrijwilliger en kon daarom goedkoop met hem).
Nou ja, hoop dat je er wat aan hebt, je wordt gek van alle aanbieders in Arusha, dus het is zeker een idee om van tevoren te kijken. Wij kwamen op de bonnefooi omdat we hoopten dat we konden aansluiten (dit was dus in februari/ maart). ik weet niet wanneer je gaat, maar als het bijv. in studentenvakanties ofzo is, is hier meer kans op, anders is het ws. aan te raden van tevoren al te vragen of ze je bij een groep kunnen plaatsen..
Heel verhaal, sorry, maar veel succes en plezier vast!