Kilimanjaro: Machame trail

• Suzan

Beste Tanzania-liefhebbers,

Op 29 juni vertrek ik met mijn vriend naar Tanzania om daar de top van de Kilimanjaro te bezichtigen. We hebben reeds geboekt via www.expeditiekilimanjaro.nl en zouden het leuk vinden om een groep te vormen. Alle informatie is op de website te vinden. Wie vergezellen ons? De groepen zullen max. 12 personen groot zijn. Tot in Tanzania?

Groeten, Suzan

• Eva P.

Hallo Suzan.

Ik kan helaas niet met jullie groep mee, want ik heb geboekt voor de expeditie van 28 september. Zo veel tijd denk ik minstens nodig te hebben om m'n conditie op te bouwen. Maar ik zou het erg leuk vinden om van jullie na afloop te horen, hoe het was. Misschien hebben jullie dan nog goede tips voor mij. Je kunt mijn voorbereidingen als je het leuk vindt zien op

“ ikstopwantikwilnaardetop.web-log.nl ” .

Ik wens jullie een hele fijne reis !

Eva Pennewaard - Harlingen

• Suzan

Veel succes met de voorbereidingen, en ik zal laten weten hoe het ‘gelopen’ is (als ik er ga denken…)

Groeten, Suzan

• janB

He, wij vertrekken net wat later met dezelfde organisatie. Anders was het een goed plan geweest. Wij beginnen de klim op 11 juli. Veel succes.

Jan

• Suzan

Hoi!

Nog even een berichtje na terugkomst:

Zowel mijn vriend als ik hebben Uhuru Peak bereikt. Heel apart te zien en te merken welke invloed de hoogte op je heeft.

Daar kan je je vooraf geen voorstelling van maken.

De wandelingen waren heel mooi en goed te doen, ook zonder specifieke wandelvoorbereiding. Ik zou wel de 7 daagse wandeling aanbevelen ter acclimatisatie.

Voor Eva en Jan: ook veel plezier en succes (met de voorbereidingen) met jullie tocht naar de top.

Groeten, Suzan