Hi, Kijk eens op de paginamarkt, link aan de rechterzijde.
Het kan inderdaad goedkoper.
Mvrgr, Syl
Dit zijn inderdaad veel eerlijkere prijzen. Een jaar of 2 geleden stond ik (waarschijnlijk voor het laatst in m'n leven, ik heb er inmiddels een hekel aan gekregen en doe het liever zelf) in een reisbureau en de dame vóór mij had net geinformeerd naar een safari in Tanzania. Ik kon haar nog net opvangen nadat ze steil achterover was geslagen van de prijs die ze te horen kreeg.
Serieus: ik ben - nadat ze geschrokken het pand had verlaten - achter haar aan gegaan en heb buiten op straat tegen haar gezegd dat ze het via internet zelf moest gaan regelen bij lokale aanbieders. Hopelijk is ze nu één van de medeprikkers hier, of heeft ze inmiddels een mooie safari achter de rug voor de helft of een derde van wat het reisbureau haar had genoemd ;-)
Overigens kan ook de reis naar Zanzibar vrij goedkoop. Er zijn prima kamers op het hele eiland te krijgen voor rond de 50 a 100 Euro per koppel per nacht (afhankelijk van je wensen, minder kan zelfs ook nog als je echt basic gaat) en voor minder dan 200 dollar vlieg je er naartoe vanaf Arusha of Kilimanjaro (enkele reis weliswaar). Met de bus/boot kan natuurlijk ook: is nog goedkoper maar duurt wel langer. Voor tips: zie het aparte Zanzibar prikbord (http://zanzibar.pagina.nl/prikbord)
lijkt wel of ik loop te netwerken/lobbyen hier, zo is het niet bedoeld, maar wil ook jullie graag twoworldssafaris.110mb.com adviseren.
Wat je beschrijft was een deel van onze reis in jan-feb. Is bij ons erg goed bevallen, en goed betaalbaar. Dit was wel ons kampeergedeelte, maar dat maakte juist het sfeertje. (en ik neem aan dat ze het ook aan kunnen biedenmet accomodaties, de reis was samen gesteld op basis van onze wensen.) Hebben een ontzettend goeie kok. Parkfees klopt, mn de crater is erg kostbaar, maar moet je zeker niet overslaan!! Omdat weiij een langere reis hebebngedaan heeft een prijs roepen niet zoveel zin, maar k zou t zeker ns wagen. T is prive, en met een NL gids, en een tanzaniaanse driver.
Daarnaast hebben we een week op ZB vertoefd, incl. transfer van en naar haven, en naar het noorden, voor € 350. Das dan wel excl. je eten en drinken en exc. maar viel ons erg mee. Twee dagen stone town in het chavda hotel, en vier nachten, vijf dagen kendwa rocks, mooi strand.
Misschien heb je er wat aan, succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?