locale operator voor single reiziger of aansluiten bij een kleine groep

• Reine

Hallo

Ik ben op zoek naar een locale opaerator voor een kampeersafari naar Tanzania waar ik kan aansluiten bij een kleine groep. Heb intussen verschillende organisors aangeschreven, maar telkens moet ik alleen boeken wat de kosten uiteraard enorm hoog maken. Ik ben niet te vinden om met een reisorganisatie te boeken in Nederland, omdat de groepen te groot zijn en ook vaak bij te grote afstanden worden afgelegd, waardoor mijns insziens er te weinig van het land gezien kan worden.

Ik kijk naar een safari van ongeveer 2 weken, kamperen met eventueel een enkele lodge tussendoor. Periode vanaf 10 juni en voor eind augustus. Ofwel Noordcircuit, ofwel Ruaha.

Ben een vrouw van 47 die toch wat afgereisd heeft en aardig wat flexibiliteit aan de dag kan leggen. Indien iemand het ziet zitten waar ik bij kan aansluiten: graag! Andere tips uiteraard ook welkom.

groetjes

Reine

• mara

Misschien kan ik helpen weet misschien een lokaal safaribedrijf waar je bij een kleine groep kunt aansluiten.

Als je interesse hebt mail me gerust.

groetjes

Mara

life is not measured by the number of breaths we take, but the places and moments that take our breath away

• E.

Hallo Reine,

Lees net pas je bericht. Als je nog meer informatie wilt: ik ben vorig jaar ook alleen op safari gegaan in Tanzania. Ik ben in het zuiden geweest, waar het geen rpobleem is dat je alleen bente. Ik kan je nog meer tips geven als je wilt en adressen, dus mail me als je nog belangstelling hebt, dan geef ik je mijn telefoonnummer.

Groetjes, Erna

• Sylvester

Hoi Rene,

Je kan ook alleen gaan met een goede chauffeur / gids, kijk eens op http://www.paginamarkt.nl/tags/safari.bij aangeboden safari.

Groet Sylvester.