Safarireis Tanzania in Juli 2009

• Jonge Poerink, Herman

Wie is bereid mij een referentie te verstrekken over een via OutSight Travel geboekte en gemaakte safarireis in Tanzania van ongeveer 8/10 dagen en aansluitend 6/8 dagen verblijf op Zanzibar.

Met vriendelijke groet en bij voorbaat mijn dank, Herman Jonge Poerink.

• ikke

Wij hebben verschillende vakanties geboekt via Outsight. Ook naar Tanzania; 5 dagen safari, 2 weken zanzibar. Bij ons was alles goed geregeld.

• Mkomwa

Dear Herman,

How are you today,sorry for write in english hope you understand also and I belive that you also doing that.

for more details about safari to tanzania please visit out site and you will have some guideline as not further contact in our email for any question and more information.

Have a great day.

Mkomwa

• Dorette

Hoi,

Ik heb afgelopen najaar een reis gemaakt met Explore Tanzania en heb echt een fantastische reis gehad. Dit was een week safari in het noorden van Tanzania en daarna een week op Zanzibar.

Ik vond dat zij heel goed naar mijn wensen luisterde en ze kwamen met hele leuke adviezen qua accommodatie en activiteiten. Heel persoonlijk. We hadden echt een geweldige gids! Waar andere jeeps achter de grote groepen aangingen, gingen wij echt onze eigen weg. Dat was zo gaaf!

Echt een aanrader. Ik hoop dat ik jullie hiermee geholpen heb?

Groeten, Dorette

• Nico

Beste Herman,

wij hebben een reis gemaakt met Ajabu Adventures in Arusha. Judith en Gert-Jan Stegeman runnen dit bedrijf en het was voor ons erg prettig om met nederlanders zaken te doen. Alles was perfect geregeld en Land Rover + chauffeur/gids waren geweldig en niet duur. Met Outsight geen ervaring.

Groet,

NicoJonge Poerink, Herman schreef:

>

> Wie is bereid mij een referentie te verstrekken over een via

> OutSight Travel geboekte en gemaakte safarireis in Tanzania

> van ongeveer 8/10 dagen en aansluitend 6/8 dagen verblijf op

> Zanzibar.

> Met vriendelijke groet en bij voorbaat mijn dank, Herman

> Jonge Poerink.

• henry

beste herman

wat toevallig IK ga ook en in juni we kunnen al niet wachten

ook hebben wij via outsight geboekt 7 dagen prive-safari en slapen op een witstrand weekje op zanzibar

ik kan er nog weinig over vertellen maar alles wat ik lees over tanzania gaat het prima

groetjes

henry