Kilimanjaro ( Machame) - organisatie gezocht

• judith

Beste allen,

In januari 2010 wil ik graag de kilimanjaro op. Echter, de prijzen verschillen op internet nogal, en aangezien ik vrienden in Tanzania wil bezoeken hoef ik eigenlijk alleen maar de echte Kilimanjarotrek geregeld hebben.

Heeft iemand ervaringen met organisaties voor de Machame route? Ik wil graag voor 7 dagen gaan.

Andere ervaringen over de Kilimanjaro hoor ik ook graag!

Tips wellicht? Dingen die jezelf niet gedaan / vergeten had?

Dank!

Groet,

Judith

• fred

Had een goede ervaring met gids Paul Shayos uit Moshi, ook de Machame route van 7 dagen

mail: prshayos@hotmail.com

site: http://www.trekkingtour-kilimanjaro.cjb.net/

Op de site staan geen prijzen, dus moet je hem even mailen. Doe hem de groeten van me, dan krijg je misschien een vriendenprijsje haha. Succes!

Gr, fred

• Dees

Beste Judith,

ik heb een geweldige gids / touroperator voor je, hij heeft mij bijgestaan in 2008 en alles geweldig geregeld voor een redelijke prijs, de park-camping fees zijn nu eenmaal duur in Tanzania dus het kost altijd behoorlijk wat, wat niet wil zeggen dat de gids of porters veel verdienen, www.personalguide-tanzania.com en ik weet zeker dat je een goede trip hebt, ik promoot hem graag.

• Judith

Hoi Dees, dank je voor de tip!

Heb je wellicht nog meer tips voor mij wat handig is om mee te nemen? Wat jij niet bij je had, maar je toch had moeten doen?

Wil me graag zo goed mogelijk voorbereiden, dus als je suggesties hebt…

GRAAG!

• Albert

Hallo Judith. Ik denk dat Kiliman Treks and Bikes dat heel goed en voor een scherpe prijs voor je kan organiseren. Kijk eens op www.kilimantreksandbikes.com

• marja de bruijn

Kijk eens bij Flash Safaries (Magda Vrijs).

Zij organiseren dit ook en je kunt een offerte op maat laten maken.

Magda is momenteel in Nederland.

succes

• Sylvester

Hi,

Neem eens contact op met mevr. Kimatare op www.lifetimeadventurestz.com

Ook zij heeft de juiste contacten.

Groet Sylvester.

• Mirjam

Hoi Judith,

Ik heb in 2006 de kili beklommen via de Lemosho route. Heb erg veel gehad aan het boek van Hendry Stedman ‘Kilimanjaro - a trekking guide to Africa’s highest mountain' (engelstalig). Misschien een tip.

Groetjes,

Mirjam