flash safaris

• elly Meeuwissen

Hallo

Ik heb geen vraag of antwoord maar een aanrader. Wij, 5 personen, zijn op safari geweest met Flash. Het was in 1 woord: super. De safari was naar onze wensen ingericht in overleg met Magda en Felix, super gastvrije en lieve mensen. Wij hebben ook een paar dagen bij hun gelogeerd in het gastenverblijf en bij hun thuis meegegeten. Dit is zo leuk. Dus als je zelf een safari wil organiseren en inrichten neem dan contact op met Magda en Felix van Flash safaris. Mocht je vragen hebben kan je mij ook mailen.

Groetjes Elly John Piet Lieneke Yvette

P.S. Wij zijn geen familie of vrienden maar hele tevreden vakantiegangers.

• Fam. de Bondt

Leuk dat jullie ervaring met Flash Safaris ook zo positief was, want ook wij zijn van mening dat als je een betrouwbare en een zeer goed georganiseerde vakantie/safari in Tanzania wilt hebben, ben je bij Flash Safaris aan het goede adres.

Wijzelf zijn ook op safari geweest bij Magda en Felix met verlenging op Zanzibar en het was werkelijk fantastisch. Alles was tot op de puntjes geregeld zoals we zelf met Magda hadden afgesproken. Het was een geweldige vakantie en een ieder aan te raden. Wij gaan zeker nog een keer terug. Wil je meer zien van deze vakantie kijk dan even op onze site: http://web.mac.com/w.debondt/Tanzania/TanzaniaIntro.html of mail ons als er vragen zijn. Groetjes Wout en Marlies

• Els

hallo allemaal,

Ik dacht dat reclame voor organisaties verboden was op de prikborden. Ook anderen willen er hun brood mee verdienen en hebben soms geen vrienden die berichten op prikborden kunnen plaatsen.

• Jeroen

Dit forum is toch om tips uit te wisselen?

Wij zijn in 2007 ook met Flash op pad geweest en wij hebben dit ook als uitstekend ervaren. ALs het NIET zo was, dan zou ik het ook gemeld hebben.

Groeten

Jeroen

• Sander

Vind ik ook. Pas als je reclame voor jezelf gaat maken is het echt dubieus. Het is juist superhandig dat je op zo'n prikbord kunt achterhalen wie goede referenties heeft en wie niet! Voor mij één van de belangrijkste redenen om alles in de gaten te houden…

• ruben

Eens deze goede tips zijn zeer nuttig! Ik heb ook bij Flash safari's geboekt (juni 2009) n.a.v. tips op dit forum en het was allemaal perfect geregeld!!