untamed wildlife safaris

  • johan

    wie heeft er ervaring met deze reis organisator

    wij hebben een paar mooie reizen gezien die zij aanibeden tegen redelijke prijzen maar ik kan weinig vinden van referenties of ervaringen van reizigers,

    ook niet op het grote net.

    b.v.d.

    johan

  • MT

    Beste Johan,

    heb je van iemand reactie gehad op jouw vraagstelling?

    Ik vraag me namelijk hetzelfde af. Kan ook niet direct iets vinden.

    Volgende week heb ik bij hen een afspraak om eens kennis te maken en me te verdiepen in de organisatie.

    gr. marcel

    johan schreef:

    >

    > wie heeft er ervaring met deze reis organisator

    >

    > wij hebben een paar mooie reizen gezien die zij aanibeden

    > tegen redelijke prijzen maar ik kan weinig vinden van

    > referenties of ervaringen van reizigers,

    > ook niet op het grote net.

    > b.v.d.

    > johan

  • Debbie

    Via een ander prikbord heb ik deze reactie gevonden op dezelfde vraag van een andere geinteresserde:

    Hallo Ninke,

    Heeft u al ervaring opgedaan met Untamed Wildlife Safaris? Wij inmiddels wel en dat was niet goed… Zeg maar gerust slecht.

    De prijs/kwaliteits verhouding van onze reis naar Tanzania (Selous en Mikumi) en Zanzibar was waardeloos. De accomodaties waren gewoon onder de maat voor het geld dat we hebben betaald.

    Melding bij Untamed Wildlife gaf als reactie : “jammer, maar helaas voor je”.

  • Ben van Schaijk

    Wij hebben juist hele goede ervaringen met untamed wildlife safaris.

    Het was de eerste keer dat we naar Afrika gingen, maar we hadden al veel gehoord, dus hoge verwachtingen en nee, we zijn niet teleurgesteld, integendeel, de reis was geweldig!

    We hebben zoveel gezien dat het een diepe indruk bij ons achter gelaten heeft, we zijn in gedachten alweer bezig met onze volgende reis naar dit continent!

    Onze chauffeur annex gids wist ons ontzettend veel te vertellen over de wildparken, de natuur om ons heen en hij was heel aardig. De hotels waren ook prima, vooral Ikoma Bush Camp (lekker gegeten!) en Crater Forest Lodge zijn aanraders, vooral als je met z'n tweetjes bent is die laatste lodge super….erg romantisch!

    Het contact met de mensen van dit bedrijf hebben wij juist als heel prettig ervaren, altijd professioneel, maar vooral ook heel persoonlijk. Kortom….wij waren erg blij met untamed wildlife safaris. Alles was tot in de puntjes verzorgd!

  • MI

    Wij komen net terug van een mooie reis door Zuid-Tanzania en ook wij gingen met Untamed Wildlife Safaris. Ik kan niet anders zeggen dan dat wij heel tevreden waren, alles was goed geregeld en goed voorbereid wat heeft geleid tot een super reis….we hebben genoten!

  • Joke

    Hoe was het zuiden en welke Lodges hebben jullie aangedaan?

    Graag wat meer over het zuiden.

    Dank U

    Joke

  • frans vestergaard

    wij hebben dezelfde vraag als Johan: wie heeft ervarig met untamed wildlife safaris ?

  • koecing

    Johan,

    Voor wat het waard is, wij zijn met Stolk travel uit Rockanje die kant op geweest. Zij werken in Kenia met “Southern Cross Safaris”, een mijns inziens goed bedrijf.

    Ik begreep van de chauffeur/gids dat je ook rechtstreeks bij Southern Cross kunt boeken.

  • marcel bouwheer

    hallo,

    Wij hebben onze wensen aangegeven bij untamed wildlife safaris en we hebben de reis gekregen die we graag willen hebben met alles erop en eraan. Maar we hebben geen ervaring met dit bedrijf en het gaat om veel geld dus ik vroeg me af weet iemand meer van dit reisbureau. Ze hebben alles heel duidelijk en prof. aangeleverd. Je ziet dat er tijd en moeite in zit maar dan toch je hoort tegenwoordig zoveel. Vandaar dat ik hoop hier reactie op te krijgen.

    Mvg

    Marcel

  • Guus Quaedvlieg

    Misschien een beetje laat, maar toch een reactie…

    Wij reizen al sinds 2004 via dit bureau. Zuid-afrika, Tanzania, Zimbabwe en Tanzania waren tot nu toe onze reisdoelen. Over Untamed Wildlife niets dan lof.

    Zeer uitvoerig, professioneel en persoonlijk advies.

    Een aanrader voor iedereen die Afrika wil bezoeken.

    Tegenwoordig te vinden op http://www.untamedtravelling.com/

    Succes ermee. Onze volgende reis gaat weer met UTWS!!