Flash Safaris

• Heero en Josien

We zijn eind januari terug gekomen van een prachtige vakantie naar Tanzania. We hebben een 7-daagse safari met Flash Safaris gemaakt wat helemaal super was. We willen iedereen dit safaribedrijf dan ook adviseren. Flash wordt geleid door Magda Vrijs een Nederlandse en haar Tazaniaans partner Felix, welke jarenlange gidservaring heeft. Deze combinatie is ideaal aangezien de communicatie vanuit NL makkelijk in het Nederlands kan. Felix is een keiharde werker die het beste uit je safari wilt halen en lekker de tijd neemt in de parken! Verder was er een goede kok mee en was de kampeeruitrusting (lodges is overigens ook mogelijk) ook erg goed en lekker schoon. De nacht voor en na de safari is er mogelijkheid om in het huis van Felix en Magda te overnachten, zeker doen!! Naast de safari heeft Flash voor ons ook de accomodatie op Zanzibar en het vervoer hier naartoe perfect geregeld. Mocht je dus op zoek zijn, overweeg Flash ook eens! www.flash-safaris.com

• Penty Pentax

Stel hier je vragen over Tanzania of help anderen! Commerciele berichten (reclame maken voor eigen bedrijf of organisatie) zijn NIET toegestaan en worden verwijderd. Contacteer bij twijfel de beheerder.

• Jeroen

Nou,

Ik vind dit eerlijk gezegd best een goede tip aangezien safaris die je rechtstreeks in Tanzania boekt vaak 30-40% goedkoper zijn dan hier via het reisburo. Dus dan mag er best gezegd worden welke organisaties goed of slecht zijn.

Als het hun eigen bedrijf is is het natuurlijk een ander verhaal.

• Judith

Hier sluit ik mij helemaal op aan!! Vaak worden alleen de negatieve verhalen verteld, maar als er eens iemand iets goeds doet…

Ook ik ben met Flash Safari's op stap geweest en is mij erg goed bevallen!! Leuke begeleiding, een gids met verstand van dieren en het land en toch een vleugje NL'se organisatietalent erbij! In mijn ogen een goede mix van NL en TZ…

Liever een klein en betrouwbaar bureau dan groot en onpersoonlijk.

Ik zou mijn reis bij hun zo over doen!

• Wouter

Ook wij gaan in september met Flash Safaris en tot nu toe

is alles uitstekend geregeld door Magda en Felix.

Hebben haar 2x bezocht toen ze in Nederland was

en alles is geregeld zoals wij wilden tegen een goede prijs.

We geloven dan ook dat dit een fantastische vakantie wordt.

Wout en Marlies

• Maurits

Ook wij hebben goede ervaringen met Magda en Felix, die zeer gastvrij zijn en mij en drie vrienden goed geholpen hebben een mooie trip in Tanzania te maken in november 2006.

Maurits

• Marja de Bruijn

Weet met hoeveel zorg Magda en Felix alle reizen voorbereiden. Regelmatig is Magda (vriendin sinds 30 jaar) in Nederland en bezoekt dan veel geïnteresseerden of nodigt de klanten uit in haar appartement. Zij doet dit met zoveel passie en plezier. Ik weet hoe goed zij is in het organiseren en regelen van allerlei zaken. Zij is een super vriendelijke en eerlijke vrouw. Mijn kinderen zien haar ook nog altijd als een tweede mama. Met plezier ben ik diverse malen meegegaan naar een informatiemiddag en het valt me steeds op hoe gezellig zo'n kennismakingscontact is. Ik gun jullie een geweldige vakantie in Tanzania en natuurlijk Magda veel tevreden klanten. Het meest aantrekkelijk lijkt mij is dat vooraf contact hebt met de organisator en dat je te maken hebt met een landgenote.

De moeite waard om, indien je een safaritocht wilt gaan maken, vooraf kennis kunt maken met de organisator en daarom al je vragen kunt stellen.

Marja

• Sylvester

Gebrek aan klanten?

Deze posting is ruim 2 jaar oud!!!!

• Sander

Wat bedoel je precies, Sylvester?

• marja de bruijn

Heero en Josien Schreef:

——————————————————-

> We zijn eind januari terug gekomen van een

> prachtige vakantie naar Tanzania. We hebben een

> 7-daagse safari met Flash Safaris gemaakt wat

> helemaal super was. We willen iedereen dit

> safaribedrijf dan ook adviseren. Flash wordt

> geleid door Magda Vrijs een Nederlandse en haar

> Tazaniaans partner Felix, welke jarenlange

> gidservaring heeft. Deze combinatie is ideaal

> aangezien de communicatie vanuit NL makkelijk in

> het Nederlands kan. Felix is een keiharde werker

> die het beste uit je safari wilt halen en lekker

> de tijd neemt in de parken! Verder was er een

> goede kok mee en was de kampeeruitrusting (lodges

> is overigens ook mogelijk) ook erg goed en lekker

> schoon. De nacht voor en na de safari is er

> mogelijkheid om in het huis van Felix en Magda te

> overnachten, zeker doen!! Naast de safari heeft

> Flash voor ons ook de accomodatie op Zanzibar en

> het vervoer hier naartoe perfect geregeld. Mocht

> je dus op zoek zijn, overweeg Flash ook eens!

> www.flash-safaris.com