pasfoto nodig visum?

• Lia

Hoi Hoi,

Heerlijk he vakantie! Voor ons nog een weekje. En dan heerlijk naar Tanzania.

Maargoed mijn vraag is, hebben we pasfoto's nodig om onze visums te laten maken voor Kenia & Tanania. We laten de visum gewoon maken bij aankomst en bij de grens.

Nou bedankt alvast, ook nog iemand misschien ideeen over de status van het weer in de periode juli augustus, is het zweten geblazen of moet een dikke trui mee?

Alvast bedankt

Groetjes Lia

• Lia

Hoi Lia,

Wij vertrekken ook over een weekje naar Tanzania en Kenia.

Welke reis gaan jullie maken?

Voor het visum heb je geen pasfoto's nodig.

Een trui of vest is wel handig voor de vroege ochtenduren. Zorg dat je laagjes kunt aan- of uittrekken.

Alvast goede reis gewenst

(een andere) Lia

• Lia

hi Lia,

Wat grappig onze namen. Maargoed wij vliegen volgende week vrijdag, 14 juli naar Nairobi, maar we hebben niks geboekt ofzo, we gaan alles op eigen houtje doen. Erg spannend maar we hebben er reuze zin in, bedankt voor het advies en jullie ook een fijne vakantie!

Geniet ervan, groetjes Lia

• Mike

Hoi Lia,

Geen pasfoto nodig. Voor Kenia 40 euro (of 50 dollar) en voor Tanzania 50 dollar (of 50 euro, bij de grens rekenen ze 1 dollar = 1 euro) per persoon. En je krijgt dan een mooie stempel. Je hebt alleen een single-entry visum nodig. Ook al ga je van Kenia naar Tanzania en weer terug naar Kenia. (Tenzij je nog andere landen bezoekt).

Voor de vroege uurtjes zou ik een vest, trui of dunne windjas meenemen, dan kan het nog weleens fris zijn. Overdag is het warm en is T-shirt met korte broek voldoende. Afritsbroeken zijn daarom erg handig. Alhoewel ik gewoon de hele dag een katoenen lange (dunne) broek aan had.

Veel plezier.

Groetjes Linda.

• klaass

maak nu je pasfoto digitaal bij www.maakjepasfoto.nl

pasfoto nodig die voldoet aan de eisen van de VS www.yourpasportphoto.com

vanaf €2 digitale pasfoto

of vanaf €4,95 wordt de officiele pasfoto thuis gestuurd