ik wil een stuk land kopen huren in afrika ik denk in kenia of een ander land
weet iemand wat land bouw grond kost per hectare
gr simon
Beste Simon,
Dit is helemaal afhankelijk van waar je een stuk grond wilt kopen (locatie), en wat je uiteindelijke bestemming is.
Grond is natuurlijk een stuk goedkoper dan in Nederland
Ik heb vorig jaar een stuk grond gekocht in Tanzania, om hier Lodges op te gaan bouwen, ook run ik vanuit Arusha een Safari company.
Afrika is een geweldig land om te wonen, maar je moet ongelovelijk voorzichtig zijn, zoek eerst goed uit aan welke regels je moet voldoen voordat je een stuk land koopt, voor Kenia zou ik dat niet weten, dit kan behoorlijk ingewikkeld zijn, en ze worden steeds strenger voor buitenlanders die grond willen beheren.
En neem een goede betrouwbare advocaat in dienst, dit kan je veel problemen schelen.
Mocht je nog meer info nodig hebben, dan kun je me altijd mailen.
Groet, Menno
Beste Menno,
Samen met een goede vriend ben ik van plan om in Tanzania een stuk grond te kopen om daar, net als jij/u lodges op te bouwen. Wij lopen alleen tegen feit aan dat we niet die informatie kunnen vinden die we denken nodig te hebben. Misschien ligt dat aan onze zoektocht op het internet of misschien is er weinig informatie over emigratie naar Tanzania beschikbaar, dat durf ik niet te zeggen. Tijdens een van onze zoektochten naar informatie stuitten we op jouw bericht aan Simon. Ik zou je willen vragen om, indien mogelijk, ons te voorzien van interssante links, waarmee we daadwerkelijk verder zouden kunnen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Bertie
Hallo,
Ik woon in Arusha, Tanzania, en run een safari company. Ikzelf ben Belg. Wij hebben twee zeer mooie beach plots aan de Indische Oceaan een een plot bij Lake Manyara beschikbaar te koop of voor joint-venture.
De beach plots liggen ten zuiden van Pangani, net ten noorden van Saadani nationaal park. Eén plot is 25 acres (10 hectaren), met 176 meter langs een mooi zandstrand. De andere plot is 6 acres (2.5 hectaren), met 145 meter strand. De nabijheid van Saadani nationaal park biedt hotelgangers de mogelijkheid om een strandvakantie te combineren met een wildsafari.
Daarnaast hebben wij ook een mooie plot van 21 acres (8.5 hectaren) aan Lake Manyara, net buiten Lake Manyara nationaal park. De plot is strategisch gelegen aan de open “animal corridor” die wilde dieren toelaat om te migreren tussen Lake Manyara en Tarangire nationaal park. Hierdoor zijn goede “walking safaris” mogelijk vanaf de plot.
Alle drie plots hebben een officiële “right of occupancy” voor 99 jaar (nog 97 jaar te gaan).
Neem contact op indien interesse : tonino@africanheart.com
Tonino
Hallo,
Ik woon in Arusha, Tanzania, en run een safari company. Ikzelf ben Belg. Wij hebben twee zeer mooie beach plots aan de Indische Oceaan een een plot bij Lake Manyara beschikbaar te koop of voor joint-venture.
De beach plots liggen ten zuiden van Pangani, net ten noorden van Saadani nationaal park. Eén plot is 25 acres (10 hectaren), met 176 meter langs een mooi zandstrand. De andere plot is 6 acres (2.5 hectaren), met 145 meter strand. De nabijheid van Saadani nationaal park biedt hotelgangers de mogelijkheid om een strandvakantie te combineren met een wildsafari.
Daarnaast hebben wij ook een mooie plot van 21 acres (8.5 hectaren) aan Lake Manyara, net buiten Lake Manyara nationaal park. De plot is strategisch gelegen aan de open “animal corridor” die wilde dieren toelaat om te migreren tussen Lake Manyara en Tarangire nationaal park. Hierdoor zijn goede “walking safaris” mogelijk vanaf de plot.
Alle drie plots hebben een officiële “right of occupancy” voor 99 jaar (nog 97 jaar te gaan).
Neem contact op indien interesse : tonino@africanheart.com
Tonino
Hello dear campsite owners,
My name is Ricky David I come from North Tanzania Arusha,Best tourism safari spot in East Africa,
I am looking for a partner / investor who wants to set up a lodge,a hotel or camp with me, I have a large piece of land about 4 acre suitable for building a lodge or a beautiful hotel,
I am very motivated in a good and pleasant collaboration to realize this.
For more information please contact me through my mobile tel +255 759600011
Send me an email and I can explain further,
rickydavid738@gmail.com
Regards
Ricky
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?