Hallo,
Wij willen graag in juni de Kilimanjaro beklimmen, maar tot nu toe zijn alle organisaties die we hebben gevonden erg duur (900-2000 euro). Wie heeft nog goedkope (maar betrouwbare) opties?
Groeten Anja en Irene
Hoi Leeuwin,
Ibedankt voor je bericht, ik ben ook zojuist deze savanna-travel op internet tegengekomen. Tot nu toe inderdaad de goedkoopste, ben blij dat jij er positief over bent! die slaapzakhuur is dat 10 euro per dag? en komen er bij de totaalprijs nog fooien bij aan het eind, zo ja hoeveel is redelijk?
een optie is wellicht JMT african heart uit Arusha, bedrijfje van een Belg en een Tanzaniaan. Wij hebben een goede ervaring met hun gehad. Ze hebben de tocht uitstekend georganiseerd. Destijds (augustus 2005) kostte 7 dagen ons 995 USD pp (excl. fooien). Drager 5 USD per dag, gids en kok 10 USD per dag. Het was een fantastische ervaring maar ik ben nog nooit zo kapot gegaan. Wat was ik blij toen ik op de top stond.
Hoi,
kijk eens op http://www.trekkingtour-kilimanjaro.cjb.net/
Verder zou ik gewoon een mailtje sturen om te vragen naar de actuele prijzen. Een jaar geleden koste een 6-daagse beklimming 650 USD en en een 7-daagse beklimming 750 USD. Ik heb met Paul in 2002 Mount Meru beklommen en sinds zo'n drie jaar heeft hij zijn eigen reisorganisatie.
Succes! Groetjes,
Fred
Hallo Fred,
Wij gaan eind juli naar Tanzania. Wij willen beginnen met een safari, dan de Kilimanjaro beklimmen en vervolgens via Pemba naar Zanzibar.
Wij hebben contact met Paul van Trekkingtour over de safari en de Kilimanjaro. Het klinkt heel positief maar misschien kunnen we met jou in contact komen om ons nog meer informatie te geven?
Met vriendelijke groeten,
René & Karin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?