Visum

• P.Gijsbers

Om het zekere voor het onzekere te nemen lijkt het me handig om bijvoorbeeld bij het Visum Bureau in Amsterdam vooraf de visum aanvraag te regelen.

Ik heb namelijk met enkele mensen gesproken die bij de grens hebben moeten wachten om Kenia vanuit Tanzania in te komen i.v.m. de Visum. Heb je een visum al in je paspoort staan dan voorkom je bij voorbaat ellende. Ik heb overigens ook mensen gesproken waar het wel snel gebeurde.

Zelf heb ik het visum in Oeganda verkregen op het vliegveld in Entebbe. Dit ging probleemloos en vlot.

Overigens kan je ook het visum bureau in Amsterdam bellen die kunnen je alle informatie geven die je nodig hebt.

Het telefoon nummer is: 020-4657502.

Meer info staat ook op www.visum.nl of www.visum.be

Veel plezier en vergeet vooral niet de Gorilla's te bezoeken. Voor leuke foto's kan je terecht op mijn site.

http://oeganda-kenia.bienvennue.com

Groeten,

Patrick

• silvia

zou er zelf neit zo voor kiezen. Je kunt anmelijk wat kosten besparen als je je spullen gewoon (wel aangetekend) opstuurt naar de ambassade of consulaat. Bij mijn weten hou je zo 80 euro in je zak.

• Silvia G

Hoi,

Wij hebben totaal geen problemen gehad om de visa voor Kenia en Tanzania aan de grenzen aan te schaffen. Scheelt je een hoop kosten met aangetekend verzenden etc.