sawadee..voor ouderen???

• karin

wie is er nog meer van plan om in februari 2005 met sawadee naar kenia/tanzania te gaan. heb eeb aantal reisverhaln/fotos bekeken en zie over het algemeen veel ouderen……. ben zelf 22…

is dit toeval of is sawadee echt een organisatie vorr de ouderen onder ons?

• silvia

nee, sawadee is niet alleen voor ouderen. Voor iedereen die interesse heeft. Ik ben 32 en toevallig reisden wij met een groep van 53 jaar en ouder en ……….. het was geweldig. Je hebt mensen van 60 en mensen van 60 als je begrijpt wat ik bedoel!!!! We hadden ons geen fijnere en gezelligere groep voor kunnen stellen. Met name deze stellen weten wat reizen op deze manier in houdt, zijn vaak flexibeler dan de jongere door de reiservaring en levenservaring. Tijdns onze kampvuren kwamen er geweldige verhalen naar boven. Enig!! Als ik zou kunnen kiezen zou ik altijd me “ouderen” willen reizen. Onze ervaringen me alleen maar jongeren waren ook goed maar 1 groep wordt al snel 2 a 3 groepen en dat is bij zo'n reis niet echt leuk. Dus ….sawadee is voor iedereen!!!

• Inge

Volgens mij zijn de reizen van Djoser, Baobab, Koning Aap etc etc veel meer volgepland dan Sawadee … Dus het is maar wat je graag wil. Echt constant onderweg of nog wat time for yourself! Ik ben zelf met Djoser weg geweest en dit was super bevallen!

Groetjes Inge

PS: Leeftijd doet er in dit soort reizen idd erg weinig toe! Je gaat toch allemaal met dezelfde reden weg en met de een kan je het altijd beter vinden dan met de ander. Ben twee keer met Djoser weggeweest en beide keren een errug leuke groep met jong en oud (zelf was ik toen ook 21 en 22).

• lian

Hai Karin,

Sawadee is absoluut geen organisatie alleen voor ouderen. Ben net twee weken terug van de 27daagse rondreis Tanzania met Sawadee. Dit is uitstekend bevallen. De leeftijden van de deelnemers varieerden van begin 20 tot begin 60 en alles daar tussen in.

Het zijn sowieso reizen voor actieve mensen dus over het algemeen is dit ook de instelling van de wat oudere mensen in de groep.

Sawadee heeft op mij in iedere geval een zeer goede indruk achtergelaten. De reis was qua programma, reisleiding en materiaal perfect in orde!

groetjes Lian

• AL

Hier kan ik me helemaal bij aansluiten. Wij zijn zelf 25 en zijn met Sawadee naar Tanzania geweest. We waren zelf de jongste van de groep, maar het was geweldig! We hebben onderweg ook groepen van Sawadee gezien met veel jongere mensen.

• Carla

Ben net terug uit Tanzania, inderdaad ook met Sawadee.

Ik ben op vakantie 44 geworden en zat in de bovenste helft. Bij ons varieerden de leeftijden tussen 25 en 62. Kwam een andere reis van Sawadee tegen waarbij de oudste 45 was en de op één na oudste 36: voornamelijk 20-ers dus!

Overigens is de reis mij fantastisch goed bevallen: een zeer goede mix tussen inspanning en ontspanning, natuur/avontuur en cultuur, en de manier van reizen is zeer divers.

Op dit moment voel ik mijn lichaam overigens nog nadeinen van de boot van Zanzibar naar Dar es Salaam.

Gewoon doen!

Gr. Carla