Outsight reizen

• Sasch

Ik ben aan het overwegen om mijn reis via hun te regelen.

Landen in Nairobi, vervolgens doorreizen naar Arusha, een 4-daagse safari, beklimming Kilimanjaro, enkele dagen rust en weer huiswaarts.

1. Heeft iemand ervaring met deze organisatie

2. Op Nairobi vliegen of toch maar rechtstreeks naar Kilimanjaro Airport

3. andere tips?

Alvast bedankt. Zeer informatief forum trouwens.

• Ger

Zijn in 2003 met Outsight naar India geweest doch slechts een zeer klein deel via hun geregeld en de rest zelf ter plekke. Waren over de beperkte diensten waar we gebruik van maakten zeer tevreden (met name ook de Easy landing formule)

Dit jaar in Kenia en Tanzania geweest en voor de eerste dagen een safari via ze geboekt en daarna ook weer de rest zelf ter plekke. Ook nu weer tevreden over hun dienstverlening. Zeer handig bij Outsight is de formule dat je zelf kunt regelen en als je tussendoor iets zelf wilt doen dan doe je dat dus gewoon.

Succes!!!!!

• anneke

ook wij zij net terug van een reis naar kenia en tanzania. wij willen de volgende keer zelf een reis samenstellen en dan alleen naar de serengeti met verschillende lodges voor een week en dan door naar de masai mara idem dito. ik vraag mij alleen af of dat dan geen bakken met geld kost.Wie heeft ervaring hiermee en dan met name outsigt travel of jambo safari of misschien een andere touroperator. Wij willen in ieder geval vanuit nederland boeken.

• ellen

wij hebben dit voorjaar met Outsight een lodgesafari in Tanzania geboekt en dat was helemaal geweldig. Perfecte jeep (helemaal voor ons alleen) en chauffeur/gids die de beesten al zag liggen terwijl wij alleen maar gras zagen! Duur grapje natuurlijk, maar voor de kwaliteit die we kregen volgens ons een goede deal. De Sopa lodges zijn echt super de luxe!! Zwembad erbij, al het eten inclusief en echt in de watten gelegd.

ook erg leuk hotelletje in Arusha, La Jacaranda, gerund door Nederlanders en erg gezellig en lekker eten.

• anneke

kun je mij dan vertellen wat ongeveer de kosten zijn en hoelang zijn jullie geweest en waar zijn jullie in tanzania geweest.Wij hebben goede ervaring met de wildlodges.

• ellen

we hadden een 6 daagse safari voor ongeveer 1000 euro per persoon. Alle entrees ed van de parken zaten daar ook bij en een goed landrover voor ons 2en, met een gids / chauffeur ( Mandela :)

We zijn 2 nachten in Ngorongoro geweest, 2 nachten in Serengeti en 1 nacht in Tarangire. Ik vond vooral Ngorongro helemaal geweldig, maar dat scheelt waarschijnlijk per tijd van het jaar

Het hotelletjes was iets van 20 euro inclusief ontbijt

• anneke

valt me reuze mee. Jullie waren met z'n tweeen?En de vlucht? Anneke

• janine

wij zijn afgelopen zomer drie weken naar tanzania geweest. Eerst een weekje safari, toen een weekje rondgetrokken en lokale projecten bezocht en daarna een week zanzibar. We zijn erg tevreden over outsight, erg vriendelijke bejegening en snelle reacties op onze (gemailde) voorstellen en vragen.

We hebben de vlucht zelf geboekt en de lokale projecten ook zelf geregeld. Ook hebben we zelf ons strandhotel op zanzibar geregeld (kendwa rocks, een aanrader!!!) Outsight had voor ons geregeld: safari, transfer, overtocht naar zanzibar, bus van Arusha naar dar,hotel in arusha, hotel in Dar, hotel in stonetown.

Wij waren bij outsight 850 euro pp kwijt.

• anneke

hallo janine.

Dit is nog goed te betalen! Wij hebben inmiddels kontakt gehad met outsight. Snel,erg vriendelijk,kortom ze komen bij mij erg betrouwbaar over en het is bijna zeker dat ik met hun in zee ga voor een safari