Lodges met airco

• Avion

Hoi, wij vertrekken volgende week vrijdag de 24e naar Tanzania en daarna naar Kenia. Wij zitten overal in lodges, met uitzondering van de Masai Mara, waar wij in tenten zitten. Hebben de lodges overal airco? Of verwacht ik daar dan teveel van.

Het kunnen natuurlijk eenvoudige hutjes zijn.

Groet, Avion

• Lampie

Ja hoor, de lodges hebben airco! Tenzij je natuurlijk in ‘tented lodges’ verblijft, dan heb je alleen natuurlijke airco. De lodges zijn over het algemeen zeer luxe, dus ik zou me daarover maar geen zorgen maken.

Groet,

Lampie

• Avion

Hoi, bedankt zeg voor je reactie. De voorpret is al aanwezig. Voor mij hoeft het niet zo, airco, hoewel het natuurlijk wel lekker is na een dag vol hitte.

Maar mijn echtgenoot vroeg zich het af. By the way, wat moet ik me bij zo'n lodge voorstellen. Toch niet gewoon hotels hè. Dat zou jammer zijn. Het lijkt me zo leuk om in kleine huisjes te zitten die een beetje op de inlandse huizen/huisjes lijken.

Groet Avion

• Lampie

Hi Avion,

Hierbij een link naar een lodge. Kun je een beetje bekijken hoe zoiets eruit ziet:

http://www.serenahotels.com/kenya/mara/home.htm

Dus het ziet er best wel authentiek uit, maar beschikt over alle westerse luxe (zoals b.v. een zwembad).

Heel veel plezier ermee en groet,

Lampie

• Lampie

Sorry, had per ongeluk een lodge uit Kenia gekopieerd. Hier is een site van de Tanzania-lodges:

http://www.africanheart.com/N/lodges_tanzania.htm

Hier kun je ze zo'n beetje allemaal bekijken! Van zeer luxe tot vrij simpel.

Groet,

Lampie

• Avion

Hoi Lampie,

Bedankt voor de info en energie die je er in gestoken hebt. Ik ben ook blij met je info over Kenia. Daar gaan we ook heen.

Ik heb de reisorganisatie gemaild waar de reisbescheiden blijven. Ze hadden het net vandaag ontvangen. Dit zal ik morgen of overmorgen wel ontvangen. Hier staan vast ook de namen van de lodges en tentenkamp van Masai Mara in; dan kan ik het eens op naam opzoeken. Nogmaals bedankt. groet, Avion