Prikbord Kenia pagina gereed

• tanzania.pagina.nl

Het prikbord op de Kenia pagina is gereed, dus vanaf vandaag kun je daar terecht met je Kenia-vragen of opmerkingen.

• Lampie

Yippie, goed nieuws, alle Kenia-gangers dus nu op naar het Kenia-prikbord!

Heel hartelijk bedankt en groet,

Lampie

• Rob

Wij gaan in september naar kenia, en ik wil weten of het goedkoper is om een visum aan te vragen bij de ambasade in den Haag of op de luchthaven in Mombasa?

En wat zijn de kosten hier voor?

Wat is het beste valuta om mee te nemen? Euro's of US dollar's?

Groeten,

Rob

• Mel

Heey Rob,

je kunt het het beste ter plekke regelen, is het makkelijkst.

Het visumformulier printen wij thuis al uit en vullen het al in het vliegtuig in zodat je snel naar de douane kunt.

Dit is de link: http://www.kenyabrussels.com/ckfinder/userfiles/files/services%20for%20non-Kenyans/visitors/visa_application_form.pdf

De kosten zijn volgens mij nog steeds 50 dollar of 50 euro, dus voordeligste is om in dollars te betalen.

Zorg ervoor dat je dollarbiljetten hebt ouder dan 2006 om problemen hiermee te voorkomen.

Bij ons loopt dit dan altijd gesmeerd en zijn we snel door de douane!

Groetjes Mel.

www.mel.inafrika.nl

• harrie

hallo rob

dit bericht is al gestart in 2004 zie ik van het tanzania pagina

maar vica voor kenia is sinds 2008 (tijdelijk) maar nog steeds

€20

gewoon te voldoen in mombasa bij de paspoort controle

goede reis

• Lampie

Even een kleine correctie: de visumkosten voor Kenia zijn momenteel nog steeds 20 euro of 25 USdollar. Recente info.

Visumformulier thuis invullen en bij Immigration in de aankomsthal te Mombasa samen met paspoort en gepast geld overhandigen, komt het helemaal goed. Gegarandeerd!

Goede reis