ervaringen Holland Exel A'dam/Mombasa

• Lampie

Wie heeft deze vlucht al eens gedaan met Holland Exel en wat zijn de ervaringen?

Wij vertrekken op 13 oktober vanaf Amsterdam naar Mombasa en hadden deze vlucht liever met de KLM gedaan, maar dat was helaas geen optie. Hebben dit vorig jaar wel gedaan met de KLM via Nairobi en dat is uitstekend bevallen, maar we zijn erg benieuwd naar de ervaringen nu met Holland Exel.

Een reactie wordt erg op prijs gesteld!

Hartelijke groet,

Lampie

• Sander

Ik heb hier geen ervaringen mee, maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoe je dit ticket kunt boeken en tegen welke prijs e.d.

• Lampie

Veel van de Nederlandse touroperators (nou ja Nèderlands), zoals Holland International, Arke, e.d. bieden de zgn.´'package-deals' aan (dus vlucht + hotel) tegen redelijke prijzen. Men maakt gebruik van Holland Exel die rechtstreeks van Amsterdam naar Mombasa vliegt. Een los ticket is voor zover mij bekend, niet verkrijgbaar.

Groet,

Lampie

• Lampie

Heb je vraag over een ‘kale’ ticketprijs neergelegd bij ons reisbureau en ze zouden mij daarover terugbellen. Zodra ik nadere gegevens heb, zal ik deze op dit prikbord melden.

Groet,

Lampie

• Sander

Dank je wel!!! Super hoor…

• Lampie

Hebbes! Alleen zijn de prijzen voor het winterseizoen nog niet bekend, maar tot 27 oktober is de prijs (excl. taxen en brandstoftoeslag, jaja, die is er ook weer) 576 euro. Voor de goede orde: retourticket Amsterdam/Mombasa/Amsterdam.

Kun je daar wat mee?

Hartelijke groet,

Lampie

• Sander

Hoi Lampie,

Nou, in die zin kan ik daar wat mee dat dat natuurlijk wel een aantrekkelijke prijs is om redelijk dicht bij onze bestemming te komen. Het punt is alleen:

* Wij gaan pas in juli 2005, dus waarschijnlijk zullen we nog heel lang moeten wachten voordat díe tarieven bekend worden;

* Dan heb je mogelijkerwijs een probleem dat de lijndiensten op de meer gangbare bestemmingen hun aantrekkelijk geprijsde stoelen al verkocht hebben;