Waarom geen Kenia prikbord?

• Lampie

Hallo,

Al sinds ons bezoek aan Kenia vorig jaar ben ik informatie aan 't verzamelen over Kenia, temeer daar we dit jaar (van 13 t/m 28 oktober) weer naar dit mooie land reizen, dit keer vergezeld van onze 10-jarige kleinzoon. Nu kom je ook zonder prikbord met behulp van de Lonely Planet een heel eind, maar toch….. Vind het een beetje jammer, vooral voor mensen die voor het eerst naar Afrika gaan.

Wij hebben vorig jaar zelf alles uitgevlooid, dus safari's geboekt e.d., maar het geeft een hoop onzekerheid, omdat je toch het gevoel hebt niet goed voorbereid te zijn. We gaan dit jaar exact hetzelfde doen: we hebben een hotel in Mombasa (Bamburi Beach) en gaan van daaruit proberen een combi-safari te boeken naar Masai Mara, Amboseli en Tsavo East/West. We willen daarvoor ongeveer een kleine week uittrekken, vooral omdat we zo'n klein mannetje niet al te veel te belasten. We willen zelf ook nog wel wat uitrusten en met een lange heen- en terugvlucht is dat ook wel nodig.

Maar het zou zo fijn zijn als er een prikbord voor Kenia zou zijn. Wanneer komt dat er? Persoonlijk zou ik het zeer toejuichen!

Groet,

Lampie

• beheerder

Tsja, ik ben geen beheerder van de Kenia pagina, anders was er al lang een prikbord geweest!

• Lampie

Kun je dan niet wat pressie uitoefenen? Jij kent de beheerder van de Kenia.pagina vast wel! Er is echt vraag naar en voorziet in een behoefte. Kijk maar naar dit prikbord, heel veel nuttige info.

Thanx en groet,

Lampie

• beheerder

Ik heb een mailtje gestuurd naar de beheerder van de Kenia pagina, met de vraag om een prikbord aan te maken. Even afwachten dus.

• Lampie

Hé, goed hoor!

Ben heel benieuwd.

Bedankt alvast en groet,

Lampie

• beheerder

Ik heb een reactie terug gehad van de beheerder: er komt een prikbord aan op de Kenia pagina, w.s. wordt dat gerealiseerd in september.

• Lampie

Helemaal goed!

Bedankt voor je bemiddeling en groet,

Lampie