Zijn er handdoeken in de lodges

• Reinier

Kan iemand mij vertellen of er handdoeken in de lodges zijn?

Alvast bedankt!

Groeten Reinier

• Sander

Waar wij hebben geslapen wel, maar we hadden toch ook nog elk een eigen handdoek bij ons, kan altijd handig zijn. Tip: je kunt van die hele compacte, supersneldrogende handdoekjes krijgen bij sportzaken waar ze ook trekkingspulling verkopen. Nemen geen ruimte in in je bagage en zijn binnen een uur weer droog.

• Marij

Die doekjes in sportzaken zijn nogal prijzig. In plaats ervan kun je ook een poetsdoek nemen, van “zweemkwaliteit”. Werkt hetzelfde

• gera

of als je intresse hebt koop je die handdoekjes bij kruidvat scheeld de helft in onze lodge's was alles aanwezig zelfs zeep shampoo en lotion

• Inge

Hoi Gera,

In welke lodges hebben jullie gezeten tijdens het Tanzania-bezoek?

Groetjes,

Inge

• JMP

Het is dan wel Afrika, maar daarom nog niet afzien!!

In de Serenalodge hebben ze alles, tot zonnebrand aan toe. Ook een welkomstpakketje met pinda's en chocola.

jm

• gera

hoi inge een andwoord op je vraag welke lodge wij hadden dat zijn

lake manjara hotel, serengeti sopa lodge, ngorongoro sopa lodge, tarangire sopa lodge en allemaal even mooi en luxe mischien kom jij er ook wel

• Inge

Hoi Gera,

Wij gaan 5 oktober de Best of Tanzania-safari (9 dagen) doen via de reisorganisatie African Holidays.

De lodges die jij noemde die staan ook bij ons op het programma.

Kan jij er wat meer informatie overgeven?

Ook hebben we na de safari een 6 daagse strandvakantie op Zanzibar geboekt. Ben jij daar ook geweest?

Groetjes,

Inge

• gera

nee wij zijn op diana beach geweest nou de lodge's zijn erg luxe ze staan b.v. als je aankomt met een handdoekje klaar en met een welkomstdrankje . dan lopen ze met je mee naar je kamer of huisje om je koffer weg te brengen na een heerlijke warme douche kun je lekker wat drinken en daarna ga je aan tafel de ene keer lopend buffet en dan weer ala karte wat wil je over welke lodge weten dan vertel ik je alles ik heb het er nog graag over wij zijn vandaag pas weer thuis van een vakantie in noorwegen ook erg schitterend eigenlijk is de natuur dar mooier maar afrika is spannender met al die wilde dieren dus vraag en ik antwoord !!!