Mafia

• Michiel

Hallo allemaal!!

Wij zijn van plan om volgend jaar naar Mafia te gaan. Maar we twijfelen een beetje of het wel zo mooi is als Zanzibar.

Bij een programma van de NCRV “Missie Kilimanjaro” waren ze ook op Mafia en die beelden waren niet zo mooi, als bv de oostkust van Zanzibar en de regio rondom Nungwi. Ik heb net foto's gekregen van de eigenaar van de Mafia island lodge, en die waren ook niet super.

Misschien is het vreselijk blasé dat ik dit zomaar zeg, op basis van een paar foto's en wat beelden van de NCRV. Wie kan mij vertellen hoe het daar echt is, en dat ondersteunen met een paar foto's.

Michiel

• JMP

Volgens mij ligt het mooiste deel van Mafia onder water en niet er boven.

Kijk op de volgende link; veel info en foto's.

http://www.africatravelresource.com/africa/E/tanzania/accommodation/S/T02-mafia/00.htm

groeten,

jm

• Michiel

Hoi JM,

Dank je voor de tip, we kennen de site van ATR heel goed… dat het bij Mafia onder water schitterend is twijfelen we niet aan en een aantal uit ons reisgezelschap zou dat bij een bezoek aan Mafia ook zeker gaan bekijken, maar een aantal ook niet. De vraag is dus eigenlijk of de niet-duikers wel zoveel meerwaarde halen uit een bezoek aan Mafia, gezien het feit dat de stranden op Zanzibar zo(veel) mooi(er) (lijken te) zijn. Dus toen wij de niet erg overtuigende foto's van de Mafia Island Lodge kregen begonnen we te twijfelen. Ook al omdat alleen de onderwaterbeelden en niet de landschappelijke beelden van Missie Kilimanjaro die op Mafia geschoten waren overtuigend waren qua schoonheid. Wie kan dit tegenspreken?