kilimanjaro

• jaap

Ik ga in september de kilimanjaro beklimmen. Wie gaat er nog meer vlieg 11 september weg en 6 oktober weer terug dus in die periode heb ik tijd. Ook voor nuttige tips sta ik altijd open. Vlieg naar Nairobi en ga dan meteen naar Tanzania tenminste dat is de bedoeling tot nu toe. Heb verder nog niet veel gepland en mijzelf kennende zal dit ook niet gebeuren, heb alleen contact met een buro in tanzania over het beklimmen van de klimanjaro.

Dus wie heeft er tips, plannen of verder info????

Alvast bedankt

• S&S

Bezoek ook eens Leshoto. Ligt ongeveer op de helft tussen Arusha en Dar. Zeker de moeite waard. Uiteraard zijn alle natuurparken meer dan de moeite waard om te bezoeken. Welke je ook kiest, het is prachtig. Hou je nog meer van wandelen nadat je de kili beklommen hebt, verken dan de omgeving rondom de Kili eens. Absoluut een aanrader.

Veel plezier.

• jaap

bedankt, heb eindelijk mijn klimmen geregeld en ga nu dus de rest van de vakantie “plannen”'.

• wim

dag Jaap,

Ik ga in eind oktober/begin november.

Heb je de Kili-beklimming hier via een touroperator geregeld of via internet en heb jij nog “tips” wat dat betreft?

Bedankt

Wim

jaap schreef:

>

> bedankt, heb eindelijk mijn klimmen geregeld en ga nu dus de

> rest van de vakantie “plannen”'.

• esther

Hallo allemaal,

Kijk ook even op www.kilimanjaro .nl

Peter Schoorstra kan je van alles vertellen over de beklimming en via zijn organisatie kan je de beklimming ook boeken.Op de site is erg veel info te lezen.Wij gaan de eerste week van oktober de beklimming doen,daarvoor gaan we eerst 3 weken rondreizen door kenia en tanzania.