hoeveel percentage deet

• gera

hallo joyce

ik had mezelf ook erg druk gemaakt voor de muggen ik zei steeds ik ben banger voor de muggen dan voor de luipaarden of leeuwen maar als je goed je pillen inneemd en goed smeert na zonsondergang dan valt het zeker mee ik ben 2x gepikt en mijn man helemaal niet het is daar wel erg vroeg donker kwart voor 6 is het schemerich en om 6 uur pikdonker dan zijn er inderdaad wat muggen maar het seisoen zal ook wel schelen wij zijn in juni-juli geweest het was wel fantastisch alleen jammer dat we zo'n luxe lodge's hadden het had wel wat minder gekund maar dat doen we de volgende keer want we gaan zeker terug en dan in tentjes

• Joyce

We hebben precies hetzelfde! Wij durven nog niet zo goed in tentjes….haha…maar als het helemaal super is dan willen we de volgende keer naar Tanzania en dan ook in tentjes, want dat moet je meegemaakt hebben!

Leuk dat je op mijn vraagjes reageert! Groetjes!

• Joyce

Gera, nog een klein vraagje.

Hadden de lodges allemaal een klamboe. De een adviseert een geimpregneerde klamboe mee te nemen en de ander zegt….met malerone/deet en een gewone klamboe gaat het vast wel goed, maak je niet te druk over die muggen.

Denk je dat we nog 2 geimpregneerde klamboes moeten kopen? Wat is jouw ervaring daarmee? Hangen ze in de lodges en zijn ze nog goed?