wij willen gezaulole bezoeken, het lijkt ingewikkeld om er te komen. Iemand ervaring?
Hallo,
Lijkt mij helemaal niet moeilijk.Wij logeerden in Kipepeo beach over de overzet richting Gezaulole.Het dorpje ligt op een dertiental kilometer van de Kigambino ferry.Eens het kanaal overgestoken is het een dertigtal minuten rijden.Of je gaat met de busjes maar vermeld zeeer duidelijk dat je naar Gezaulole wil, dan zetten ze je af en moet je toch nog een kwartiertje lopen tot de ingang.Met de busjes of dala dala neem je deze die rijdt naar KIMBIJI en vraag je om je te droppen aan Akida's garden.
Als je met een eigen wagen bent of met de taxi moet ja na 8 km voorbij de overzet op de splitsing de linkse weg aanhouden to Akida's garden en dan verder door.
Wij kwamen van kipepeo met de dala dala, bezochten het dorpje met de school en de pottebakker oa en zijn dan met een dhow terug gevaren met een stop op een klein eilandje, subliem.Ter plaatse te regelen
veel plezier
Monique
Hallo Pien,
Jij bent op de site al in the running van voor wij in maart naar Zanzibar/tanzania gingen. Jij mag nog gaan en voor ons is het reeds verleden tijd.
Wij zijn geland in Dar es salaam en hebben op de vlieghaven een taxi genomen naar de overzet Kigambali als ik me niet vergis.Overgezet met de veerboot en daar een dala dala genomen tot aan kipepeobeach waar we verbleven hebben, op weg naar gezaulole.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust
Moniquepien schreef:
>
> maar hoe kom je bij die overzet dan?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?