lodges

• janine

wij gaan kamperend op safari, nu begrijp ik dat de sanitaire voorzieningen niet geweledig zijn. Is het zo dat je gewoon wat kunt gaan drinken in een lodge en dan daar gebruik maakt van de toiletten? En zitten die campsites meestal vlak bij zo'n lodge?

• issa

missen is soms goed. als u begrip wat ik meer bedoel. het is wel zo. maar mak geen zorg er is backpaker in mbezi beach dar es salam is wel gezelig en koel voor het is pas geopend dus wel schoen omgeving.meer weten schrijf me

• Jorrit

Wij zijn net ruim een week terug van een kampeer-safari. Het sanitair is niet overal even geweldig. Het is vaak wel schoon maar een beetje vervallen.

Wij hebben het sanitair niet als vervelend ervaren.

Jorrit

• silvia

Hallo,

De campsites in de parken hebben helemaal geen voorzieningen, dat wordt dus gewoon een paar dagen niet douchen en je toilet is gewoon het park.

Op de campsites buiten de parken is misschien niet altijd warm water, maar verder waren de voorzieningen redelijk tot goed. Natuurlijk kun je altijd gewoon de lodges binnenlopen. Je kunt daar op de terassen zitten en genieten van de omgeving en daar hebben ze toiletten die voor iedereen toegankelijk zijn. Wij hebben daar echter alleen maar gebruik van gemaakt als we 's avonds in de parken waren en van een zonsondergang wilde genieten vanaf een hoger gelegen punt. Er zijn ook lodges die zwembaden hebben waar je als niet loge tegen betaling kunt zwemmen en daar hebben ze dan ook oduches bij. Het is maar wat je wilt