zelf rijden

• Suzanne

Is er hier iemand die wel zelf een auto heeft gehuurd en alles op eigen houtje heeft gedaan? Ik weet dat een auto huren erg duur is, maar blijkbaar is dat wel mogelijk. Of raden jullie dat echt af? Ik weet dat je in de parken alleen onder begeleiding kunt komen, maar buiten de parken moet het toch mogelijk zijn om zelf te rijden?

• beheerder

Er zijn meerdere berichten op dit prikbord over dit onderwerp. Als je de zoekfunctie gebruikt en bijv. intikt: ‘auto huren’ kom je aardig wat berichten tegen.

Ik geloof trouwens niet dat zelf rijden echt aan te raden is, als ik de reacties allemaal lees. De Afrikanen rijden als idioten namelijk.

• Silvia

Hoi,

Zou het niet doen, zelf autorijden. Die afrikanen rijden als gekken en dan bedoel ik echt als gekken. Ze rijden links, rechts en als het moet over je heen. Zeker in de avond als het donker is, is het echt gevraalijk. Slechte verlichting en slecht rijgedrag zorgen voor de nodige ongelukken.

Vrienden van ons wonen in Tanzania en hebben zelf maar een chauffeur ingehuurd.

De parken moet je inderdaad in onder begeleiding waardoor het zelf rijden neerkomt op de normale wegen en daar is het openbaar vervoer goed geregeld en spotgoedkoop, dus waarom een dure auto huren?