Wie helpt? Wij willen graag op in oktober op 1 week safari en verlengen met 1 week strandvakantie. Zowel Kenia als Tanzania lijken ons geweldig. Heb gezien dat Tanzania behoorlijk veel duurder is dan Kenia…(ga even uit van georganiseerde reizen). Ik begrijp dat Tanzania wat exclusiever is dan Kenia…de safaribusjes gaan daar minder van de paden af dan in Kenia…daar zoeken ze het wild en maken onderling kontakt en dan schieten alle busjes er op af, tenminste dat heb ik horen vertellen. Maar aan de andere kant….Kenia heeft in masai mara hetzelfde wild….ach…ik weet het niet..wie kan ons helpen? En dan ook voor de verlenging….strand mombasa of zanzibar?! We zitten te denken aan de oostkust, maar daar is geloof ik niks te doen.Lastig he, zo'n luxe-probleem ? Wat zijn jullie ervaringen met de sopa en serena lodges? Of liever luxe tenten, waar een bed in staat en ook wc en douche aanwezig is…..(echt kampeerders zijn wij niet). Ben benieuwd naar jullie ervaringen? Ik hoop dat iemand beide landen bezocht heeft en zijn/haar mening wil geven.