Akaro tours

• Ruud

Hallo,

Heeft iemand ervaring met Akaro Tours www.akarotours.com ?

Zij maken tours op maat, voor een vrij goedkope prijs. Wat is de kwaliteit etc?

Bedankt!

• Ruud

niemand ervaring hiermee ?

• Ruud

Als er iemand toevallig in Arusha is en dit leest, zou het dan veel moeite zijn om eens op de zwarte lijst bij de Tourist Information te kijken, of daar te vragen of ze goed en betrouwbaar zijn?

Bij voorbaat dank.

Als beloning zal ik mijn mooiste foto die ik op hun tour maak, vergroot naar je toesturen, of per email…

• sanne

wanneer ga jij dan? Wij gaan in juli, ik wil best eens een blik werpen op die lijst. Een foto hoef ik er niet voor, ik ga er van uit dat ik zelf mooie foto's zal maken, heb net mij spiegelreflex weggebracht voor controle

• beheerder pagina

Mocht je zo'n zwarte lijst tegenkomen, dan zou je me een groot plezier doen door me er eentje op te sturen. (tanzania@pagina.nl) Ik plaats 'm dan op deze site, zodat meer mensen de lijst kunnen bekijken. Ik merk namelijk dat er veel vraag naar is. Alvast bedankt!

• Cindy

Weet je, ik heb zelf op die zwarte lijst gekeken, maar we hadden er helemaal niks aan. Het zegt namelijk eigenlijk niks. Je weet dan nog steeds niet naar wie je moet gaan en of ze betrouwbaar zijn. UIteindelijk doe je maar gewoon wat en kies je er een uit. Als je alvast iets wilt weten over prijzen etc kan je een vriend van mij mailen in tanzania die een safaricompany heeft. Zijn naam is Lazaro, nsee31@yahoo.com. Je kan eens vragen wat hij je te bieden heeft en vragen om een goede prijs. (vertel dat je het van mij hebt, hij weet dan geneoeg). Je kan dan alvast vanuit hier een goede inschatting maken. Ben je in Arusha dan kan je alsnog op die lijst gaan kijken, en naar een andere company toegaan, maar je kan ook die vriend even in het echt ontmoeten en dan je beslissing maken. Deze vriend is in ieder geval betrouwbaar. We hebben een aantal maanden in Arusha gezeten en er zijn zoveel safari bedrijven…. Heel veel succes en als je nog vragen hebt ik hoor het graag!

Groetjes,

Cindy

En we kunnen ook foto's uitwisselen hoor, en ik heb een hele mooie genomen in Serengeti…..

• Silvia

WIj hebben destijds van verschillende bedrijven de visitekaartjes gevraagd. NIet zo moeilijk want op straat word je vaak genoeg aangesproken. Zeker als je in Arusha in de buurt van de touristinformation loopt. Met die kaartjes zijn wij vervolgens naar de tourisinformation gegaan en hebben ze gecontroleerd met de zwarte lijst. Die overbleven hebben we voorgelegd aan de mensen van het kantoortje met de vraag of zij die bedrijfjes kende. Kost je een paar minuten en dan ben je eruit.